Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Har en veldig sensibel hodebunn og alle hjemmefargene jeg har prøvd svir så j****, begynner nesten å grine, men når man først har begynt å farge håret er det ikke lett å slutte! Har prøvd å farge hos frisør, men de står og gnir denne fargen nedi hodebunnen så det er mange ganger verre (enda jeg sier at de ikke må gjøre det). Er det noen som vet om en farge som er mild men bra?
Gjest Lanyah Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hva med å prøve en toner istedet? Mye mildere og de er uten amoniakk. Casting sin har jeg brukt mye før, den er jeg fornøyd med. Jeg har ikke sensetiv hodebunn, men synst fargene er bra i denne serien, kanskje verdt å prøve?
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Ja, kanskje det, det har jeg faktisk ikke tenkt på Takk for rådet!
Gjest itla Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Ellers har de hårfarge på helsekosten som er uten ammoniak - den synes jeg er super. Husker ikke merket nå, dessverre...
Gjest Lanyah Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Henna er vel det naturligeste du kommer bort i. Finnes mest i rødtoner. Det finnes ikke skadlig for håret. Men, det farger av..., ja!
Gjest Blanca Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Jeg har begynt å bruke en permanent hårfarge fra helsekost. Den heter Tints Of Nature. Veldig, veldig fin farge, den svir ikke, enkel å bruke og jeg kan endelig farge håret med åpen munn
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Dette høres jo lovende ut.. var redd det ikke var noen som kunne hjelpe jeg!Hva skulle man gjort uten kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå