Gå til innhold

Hvor ofte sex?

Gjest Gjest_anne_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Hmmmm......jeg leste et annet innlegg her hvor det ble spurt hvor ofte man hadde sex, og jeg fikk litt hakeslepp, for der lå folk på ca 20ggr i mnd hvis man hadde samboer.

Vi har kanskje 2 gr i uken, dvs 8 gr i mnd, og jeg trodde vi hadde relativt ofte.......men nå ble jeg litt usikker her......

Vi har et omvendt problem, jeg har større behov enn han. Og det er litt vanskelig.

Jeg lurer av og til på om det er noe galt emd meg, om jeg ikke er fin nok, spennende nok, etc, og det sliter litt på selvtilliten. Prøver å ikke tenke for mye på det, men av og til sniker det seg inn.

I tilegg er det litt vanskelig for han sier han ikke vet om han elsker meg. Han er veldig, veldig glad i meg, men vet ikke om han kan definere det som at han elsker meg, og det sårer meg også. vi er nå samboere igjen etter at det var slutt ca 1 år, og vi har det veldig bra til vanlig. Tilbringer ganske mye tid sammen og ler og har det gøy.

Det jeg er redd for er at han ikke har de rette følelsene for meg, eller at han kanskje har det men ikke tørr innrømme det fordi han er redd det ikke skal vare?

Lurer av og til på om jeg bare skal bryte ut, men synes det blir feil og.

Er det noen som har noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 ganger i uken og du har størst behov...

Hadde jeg ikke vært gift ville jeg oppsøkt deg :)

20 ggr i måneden tror jeg er mye for et par som har vært sammen en stund.

Isåfall lenge siden jeg hadde så mye sex :(

8 ganger i måneden er helt vanlig og jeg forstår dine følelser om selvtillitt og slikt. Men han ville vel ikke være sammen med deg om han ikke elsket/var utrolig glad i deg?

Ikke alle som klarer å definere ordet "elske". Kanskje han bare har problem med det?

Men du trenger ikke føle deg unormal eller ha dårlig selvtillitt uansett!

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Tusen takk. Det hjalp faktisk litt:-)

Litt uvant situasjon at han har mindre sexbehov enn meg...... ;)

Han har sagt at han ikke helt klarer å definere hva han føler for meg. Men han er VELDIG, VELDIG glad i meg, og at jeg betyr masse og er kjempe flott og alt det der. Men at han synes det er vanskelig å vite om han elsker meg......Så jeg får vel håpe det bare er et definisjons spørsmål. Ser jeg på ting han gjør for meg virker det som om jeg betyr veldig mye for han.

Men du vet jo oss jenter, freake jo lett ut........:-) Vi er jo opptatt av definisjoner og søte ord....... ;)

Skrevet

Alt fra 0 gang i mnd til kanskje rundt 14 gang i mnd. Gjennomsnitlig vil vi vel kanskje havne på rundt 4-8 ganger :)

Kjærester i 6 år, sambo i 4

Skrevet

Akkurat nå er det ganske så ekstremt siden jeg ble sammen med han for ikke så lenge siden ;)

Men med eksen min var det omtrent hver dag, og vi var sammen i to år.. Minst tre ganger i uken hvertfall..

Skrevet

Jeg og min kjære har sex omtrent 2-4 ganger i uka, sånn i gjennomsnitt... MIndre i perioder, mer i perioder...

Skrevet

Har hatt en litt laber periode på det området en stund nå, da har det vært ca 1 gang i uken. Nå er det i ferd med å ta seg opp litt igjen,så satser på at det blir litt høyere om kun kort tid :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...