Gjest *Perser* Skrevet 5. april 2002 #61 Del Skrevet 5. april 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-05-17 21:52 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #62 Del Skrevet 5. april 2002 Kjempeflott at det løste seg da *Perser*. Dårlig samvittghet skal du ikke ha. Positivt var det uansett at hun innså hvor dumt det var å ha brudekjole. Godt at det var noen tilstede som lo av henne. Nå har du en bekymring mindre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sony Skrevet 5. april 2002 #63 Del Skrevet 5. april 2002 Det var da godt at det løste seg. Og du har INGEN grunn til å ha dårlig samvittighet, det er det andre som burde ha..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 5. april 2002 #64 Del Skrevet 5. april 2002 ja det er kanskje ikke jeg som burde hat dårlig samvitighet men men det har jeg, og det går nok over etter en stund håper jeg men takk skal dere ha sony og anonym stor klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 5. april 2002 #65 Del Skrevet 5. april 2002 Så deilig at det løste seg så raskt. Også uten for mye krangel. Nå må du se fremover, for snart kommer DAGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 5. april 2002 #66 Del Skrevet 5. april 2002 Så bra det løste seg!! Nå får du være den eneste bruden og så blir heller ikke søsteren din ledd ut.. Men du må ikke ha dårlig samvittighet *klem*. Det er så bra det ordnet seg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 5. april 2002 #67 Del Skrevet 5. april 2002 Hei! Enig med de andre. Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Du har forhindret at søstra di driter seg ut, og det er jo kjempeflott, for da kommer alle til å ha det bra i bryllupet ditt! Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå