Tusenfryd Skrevet 22. mars 2002 #21 Del Skrevet 22. mars 2002 Uffameg da, Perser! Dette høres helt tragisk ut. Jeg tror nok ikke hun har kommet over at det er du som skal gifte seg, ikke henne... Hun sliter nok med sjalusi, misunnelse, sorg og skuffelse, siden hun skulle ha vært gift, men ikke er det. Men, å ødelegge ditt bryllup hjelper jo ikke. Kan du snakke med den andre søsteren din kanskje, og be henne prøve å snakke henne til fornuft? Eller hinte frempå til venninnene hennes - i det hele tat få andre til å snakke med henne? Jeg kan ikke forstå at noen ikke vil være enig med deg... Lykke til, vennen!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. mars 2002 #22 Del Skrevet 22. mars 2002 Trodde det var en uskrevet regel, jeg, at ingen skulle "overgå" bruden; dette strider jo mot all folkeskikk, søster eller ei! Jeg aner også et snev av "så blir det litt min dag, likevel!" tankegang her. Så får hun liksom vist seg fram i brudekjolen sin, likevel! Dette er din dag! Jeg hadde blitt utrolig såret! Håper hun tar til fornuften! Klem _________________ Væren1212[ Dette Innlegg er endret av: Væren den 2002-03-22 23:22 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #23 Del Skrevet 22. mars 2002 takk for trøsten jeg har fått av dere, har ikke fått snaget med hun 3 søstra mi, hun ligger å sover men jeg skal snakke med henne imorgen så håper jeg at hun kan hjelpe meg litt! jeg føler meg så rar og såret selv om jeg forstår at hun vil vise fram kjolen sin også! men det er veldig veldig dårlig gjort av henne for det om! arg.... vet ikke hva jeg skal gjøre eller si, men en ting er sikkert at hun ligger ikke i min favoritt liste nå! uff nei det hjelper vel ikke å være lei seg heller, jeg får bare tvinge meg selv med tanken at hun også skal ha brudekjole på seg...... uff skulle ønske at hun skjønte hvor dumt det høres ut og hvor dumt det kommer til å se ut! jeg vil ikke bryllupet skal bli fiasko pga hu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 22. mars 2002 #24 Del Skrevet 22. mars 2002 hmm ingenting går slik som jeg vil idag! jeg ble vist anonym i siste innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 22. mars 2002 #25 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei! Tror du skal prøve å ikke tenke så mye på det, selv om jeg vet at det er vanskelig. Tenk heller på: - det er din dag så du kommer til å bli den fineste, med mest glød denne store dagen - det er faktisk søsteren din som får et problem denne dagen, alle kommer til å snakke om henne bak hennes rygg...tror det blir så mye snakk at hun vil merke det. Sånn ellers reagerer jeg på de svarene du får om at du skal be din søster om å holde seg hjemme...hva er viktigst søsteren din eller kjolen hun går ì? Håper for din del og ikke minst for din søsters del at hun tar til fornuft å velger en annen kjole. Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 22. mars 2002 #26 Del Skrevet 22. mars 2002 det er nok hun som er viktig, men jeg tror ikke at hun tenker slikt når det gjelder meg, for da hadde hun aldri gjort sånn! hun skal vel ha en liten konkurranse om hvem som har finest kjole tenker jeg. tåpelig! men men noe måtte jo gå galt, men trodde aldri at det var hjernecellene til søstra mi som skulle gå amok! uff, nei hun får styre på sitt, men lurer på hvordan hun hadde likt hvis jeg hadde komet med brudekjolen min i hennes bryllup, jeg sa det forresten til henne og hun sa ja kanskje du kan gjøre det da hvis jeg noen gang gifter meg! arg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 22. mars 2002 #27 Del Skrevet 22. mars 2002 HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!! hun kommer til å dumme seg loddrett ut!!!!!!!!!! dette er det teiteste!!! -I rest my case... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2002 #28 Del Skrevet 23. mars 2002 Perser; jeg synes du skal fortelle henne akkurat hva du føler og tenker. Vi mener jo alle at det er helt patetisk og teit at søsteren din skal ha brudekjole i ditt bryllupet. Så fortell henne det, fortell henne at du føler deg såret over hennes valg og at ditt bryllup ikke skal være noe moteshow for henne og hennes kjole. Hun kan jo ikke ha på seg den kjolen, det lyser jo brudekjole av den lang vei! Hadde det vært meg hadde jeg tatt henne kraftig fatt og fortalt henne akkurat hva jeg mente. En søster bør ikke svike en annen søster på denne måten. Og da mener jeg at søsteren din sviker deg ved å ha på seg brudekjole, det er kun bruden som skal dette. Fortell henne dette og så synes jeg faktisk du bare skal si at hun ikke er velkommen om hun insisterer på å ha på brudekjolen. Jeg vet det kan være vanskelig å si, men jeg synes faktisk du bare må sette hardt mot hardt. Det er tydeligvis det eneste som kan virke. Til oss andre: la oss ta dette som en lærepenge at vi kanskje ikke bør skrive "det fineste du har" som dresskode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 23. mars 2002 #29 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg må si det at det er virkelig dårlig gjort av søstra di hvis hun gjennomfører det. Tror ikke jeg hadde klart å tilgi henne om det hadde vært min søster. MEN.... Jeg så kjolen din i et annet innlegg og må få lov til å si det at du kommer definitivt til å bli den peneste i bryllupet. Kjolen din er mye finere enn søstra di sin. Hun vil ikke kunne klare å overgå den kjolen, tro meg. Jeg skjønner heller ikke at foreldrene dine mener at kjolen til søstra di ser ut som en "hvilken-som-helst-kjole". For meg så den absolutt ut som en brudekjole. Jeg håper det ordner seg og at søstra di tar til fornuften, men ha i tankene at kjolen din er mye finere. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 23. mars 2002 #30 Del Skrevet 23. mars 2002 Nei og nei og nei og nei...kan ikke få sagt det nok!!!!!!!!!!!!!! Dette er det teiteste jeg har hørt om i alle mine levedager!!!!!! Si det til henne, gi henne en utskrift av denne siden... (om du gjør det: til søsteren: Er du helt tett i nøtta????) Åh..argh..og.....dette kan da ikke gå an? *fullstendig oppgitt*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. mars 2002 #31 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg er enig med fru.com, det blir nok søstera di som evt. får de største problemene. Det går nok ikke lang tid før hun føler seg "temmelig lur" på bryllupsfesten... Håper likevel hun besinner seg i tide!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 23. mars 2002 #32 Del Skrevet 23. mars 2002 hei jenter tusen takk for trøsten og rådene jeg har fått av dere igår var jeg deppa og lei meg følte meg svigtet og såret! men idag så synes jeg hele greia er komisk! ikke bare at hun kommer til å dritte seg ut, hun kommer til å aldri bli glemt! jeg må bare le av hennes oppførsel og håpe bare at hu kommer ned på jorda igjen før bryllupet, for hennes del. men tusen takk jenter, dere er best stor klem fra _________________ *Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-03-24 15:13 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 24. mars 2002 #33 Del Skrevet 24. mars 2002 Nei og nei! Jeg så ikke denne tråden før nå... Jeg klarer faktisk ikke å le, jeg strider melleom å være hysterisk, gråte eller bli f* på dine vegne! Er enig i at det er jo søsteren din som virkelig vil føle seg dum når alle vil snakke om henne! Me alikavel... det hjelper jo ikke deg da! Håper søsteren din tar til fornuft! ellers så vurederer jeg å komme til Stavanger og blir "broren din" Du må i alla fall si ifra hvordan dette blir fremover! Lykke til Stooor klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #34 Del Skrevet 24. mars 2002 For en utolig dum situasjon! Håper du klarer å få henne til å forstå at det bare er dumt av henne å komme i brudekjolen sin! Nå kjenner ikke jeg søstra di, men dette er jo ikke hva jeg kaller normal oppførsel og du virker sjøl ganske overraska over henne. Bruker hun å gjøre "stunt" som dette? Hvis ikke må det jo være noe med situasjonen som har bragt fram denne merkelige oppførselen. Noe du skreiv fikk meg til å tenke: On 2002-03-23 00:17, *Perser* wrote: uff, nei hun får styre på sitt, men lurer på hvordan hun hadde likt hvis jeg hadde komet med brudekjolen min i hennes bryllup, jeg sa det forresten til henne og hun sa ja kanskje du kan gjøre det da hvis jeg noen gang gifter meg! arg...... Er hun rett og slett innmari lei seg over at hennes eget bryllup ikke blei noe av og at hun ikke fikk brukt kjolen sin? Tenker hun "Ingen vil noen sinne gifte seg med meg, nå er eneste sjansen jeg har til å bruke den fine kjolen min! Jeg vil være prinsesse for en dag jeg også!" Er hun rett og slett inni hampen misunnelig på at du opplever en lykke hun mista? Er det gammel misunnelse fra hennes side som topper seg nå? Hvis hun ikke er et menneske som pleier å gjøre ting for å såre deg, er det neppe meninga denne gangen heller. Kanskje hun er så lei seg og frustrert at hun rett og slett ikke tenker klart? Kanskje en av de andre søstrene deres eller noen andre som står henne nær kan snakke med henne om hvorfor hun gjør dette? Om hvilke vonde følelser som ligger bak! Lykke til! Håper alt ordner seg! Ingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 24. mars 2002 #35 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg datt visst ut, ikke meninga å være anonym! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. mars 2002 #36 Del Skrevet 25. mars 2002 Uff vennen, har ikke vært online på et par dager nå... Dette var leit å høre! Så utrloig patetisk! Ta det med ro du, hun kommer til å bli ledd av bak sin rygg og bli referert til som "hun stakkaren som kom i brudekjolen sin" hver gang folk snakker om bryllupet deres. Ta det med ro! Din kjole er myye penere, ingen skal kunne ta showet fra deg- jeg lover Klem!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 25. mars 2002 #37 Del Skrevet 25. mars 2002 OIOIOI er nesten det eneste jeg får frem... Hun må jo være utrolig dum og egoistisk???? Selv om jeg ikke skal gifte meg og bryr meg dermed ikke så mye om ting som kommende bruder naturligvis gjør ble jeg sjokka! Herregud!! Går det virkelig ann å i det hele tatt tenke tanken??? Hun må jo være direkte dum! Ingen vil vel ta oppmerksomheten fra sin egen søster på den store dagen hennes selv om man selv er såret å lei seg??? Nei, ærlig talt! Jeg ville gitt henne et ultimatum: Kom uten kjolen eller bli hjemme!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 25. mars 2002 #38 Del Skrevet 25. mars 2002 syntest ikke dette virket normalt jeg! Flirer av tanken på hvor søstera di kommer til å drite seg ut. Men hun er sikkert glad i kjolen sin, og anser den som det fineste hun eier og har. Vet ikke hvordan å trøste,men eg syntest kjolen din- perser er finere enn hennes. Din kommer til å vises mer..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 25. mars 2002 #39 Del Skrevet 25. mars 2002 I jøsse navn og dager!!! Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd at det var en teit aprilsnarr.. Er det virkelig mulig?? Åssen jeg ville reagert? Ville nok sagt til henne at hun fikk komme med en annen kjole. Ikke pokker om noen andre enn meg skal ha på brudekjole i vårt bryllup!! Håper virkelig det vil løse seg for dere, at en eller annen får banket fornuft inn i skallen hennes 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 25. mars 2002 #40 Del Skrevet 25. mars 2002 h1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-05-17 21:50 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå