Silfen Skrevet 22. mars 2002 #1 Del Skrevet 22. mars 2002 Hehe, er dette seriøst? Skal ho gå med sin brudekjole i sin søsters brylupp? Tror jeg faktisk hadde sagt nei, det får du ikke og må du, så er du ikke invitert!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 22. mars 2002 #2 Del Skrevet 22. mars 2002 Hun må jo ha sagt det på fleip. Kan ikke tenke meg at hun mente det! I så fall må hun være helt blåst. jeg nekter å tro at hun mente det alvorlig. Det er en helt latterlig tanke, Perser, så bare le av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 22. mars 2002 #3 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei vennen !! Det der hørtes fælt ut. Hun kan jo ikke være riktig vel bevart, sorry at jeg sier det, men i følge tradisjoner skal INGEN kle seg i hvitt i et bryllup utenom BRUDEN og dessuten skal ingen overgå bruden med hensyn til antrekk osv. Det kommer av at man skal ikke prøve å ta oppmersomheten fra bruden , og det hører desidert ikke hjemme å ikle seg brudekjole i en annen sitt bryllup, og i hvertfall ikke sin søster sitt !! Ble helt sjokkert når jeg leste innlegget ditt, håper du går vekk fra den ideen sin med å bruke brudekjole !! Ta en prat med henne og se hva hun mener og få frem hva du mener om saken ! Lykke til i hvertfall !! Stoor klem fra Pludre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 22. mars 2002 #4 Del Skrevet 22. mars 2002 heia pludre jeg har snaget med henne men hun ville ikke forandre på hva hun skulle ta på seg, og jeg sa at jeg hadde extra slør og tiara hun kan ta det også på seg...... men da lo hun godt og spurte om jeg var sjalu! det er jo ikke snakk om jeg er sjalu! hadde ikke brydd meg om hun kom med knallrødt hvit vanlig kjole, men brudekjolen sin...... blir bare så forbanna for hun ikke kan forstå at det er bare bruden som skal ha på seg brudekjole! hvis hun hadde vært 10 år så hadde jeg forstått det, men hun er jo 30!!!! men jeg sa at du ser selv hva du skal ha på deg, og hun sa at hun SKAL ha på seg brudekjolen sin! hun kommer til å dritte seg ut..... stakkas hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 22. mars 2002 #5 Del Skrevet 22. mars 2002 Heisann! Dette er tåpelig av din søster. Det vet jo alle. At man er misunnelig fordi man kjøpte brudekjole, men ikke fikk brukt den, er en ting, men å bruke den i DERES bryllup er bare så teit. Hun er nok veldig sjalu for at du får giftet deg, men ikke henne. Det er litt drøyt å gå i en BRUDEKJOLE i en annens bryllup er bare heeelt.. ja har ikke ord for det engang. Hvis hun kommer i denne kjolen, så tror jeg hun vil bli sett ganske rart på av gjestene. Sånn bare går ikke ann! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 22. mars 2002 #6 Del Skrevet 22. mars 2002 Er det ikke en uskreven regel da som sier at "du skal ikke overgå bruden". Du skal heller ikke ha svart eller hvit kjole. Uansett - som en sa før her: hun må jo være "helt blåst" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 22. mars 2002 #7 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei *perser* Det er fryktelig taktløst av din søster om hun stiller i brudekjolen. Kanskje hun forstår det etterhvert om du forklarer det på en ordentlig måte? Håper det ordner seg for dere! Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 22. mars 2002 #8 Del Skrevet 22. mars 2002 OIIII, jeg trodde den ikke var såå prinsesseaktig! Hærregud!! Hadde det vært min søster så hadde jeg sagt "ta på deg en annen kjole ellers så kan du bli hjemme!" Makan!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olympia Skrevet 22. mars 2002 #9 Del Skrevet 22. mars 2002 Ærlig talt,det går ikke an!!!!! Hadde det vært mi søster som sa sånt,så hadde jeg #%*/¤%9^$!!!!!!! Du må bare prøve å forklare henne hvorfor hun ikke kan gjøre sånt.Og skjønner hun ikke det,ja da må hun jo bare få valget:enten kommer hun i bryllupet UTEN brudekjolen sin,eller så kan hun la være å komme!!! Håper hun skjønner,det går bare ikke an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 22. mars 2002 #10 Del Skrevet 22. mars 2002 jeg har prøvd nå i hele kvelden når hun har bestemt seg for en ting så har hun bestemt seg! men men, det er jo ikke jeg som blir drittet ut her da! men jeg håper bare at hun har tatt vekk noe av det der! arg.... vet ikke hva jeg skal si eller tenke! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 22. mars 2002 #11 Del Skrevet 22. mars 2002 Huff da, Perser... Søstra di driter seg jo noe vanvittig ut, for dette er verre enn barnehage-takter. Kan ikke fatte og begripe hvordan et voksent menneske kan finne på å TENKE noe slikt. ...noen hjemme..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 22. mars 2002 #12 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg har jo skjønt at søsteren din kan være litt spesiell, men dette her tar jo kaken! Må jo si at kjolen hennes er litt vel brudekjole til å kunne passere som kjole til fest. Hvis det var meg så ville jeg ikke hatt henne der, men jeg vet ikke om jeg hadde klart å si det til min søster. Du vet uansett at du er mye mer fantastisk enn henne og at du ser nydelig ut i din kjole Du vet hvor du finner meg hvis det er noe. Edit: Jeg trodde det var snakk om samme søsteren som sist _________________ *Cecilie* -27.april-1212[ Dette Innlegg er endret av: CecilieB den 2002-03-22 21:55 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 22. mars 2002 #13 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg er helt sjokkert!!!!! Hva med å snakke med foreldrene deres, og forklare situasjonen, slik at de kan snakke med henne?? Kanskje hun hører mer på dem? Man skal jo hverken gå i hvitt/sort, og heller ikke overgå bruden den dagen, og ettersom hun hadde planer om å gifte seg, trodde jeg hun skjønte hva det innebar. Jeg hadde, som mange andre her, sagt til henne at dersom hun kom i den kjolen så ville hun ikke få være med. Barnslig, kanskje, men søsteren din burde jo skjønnt at du ikke vil at hun skal gå med den. Håper du og din kjære får det slik dere vil, og at søsteren din tar til vettet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 22. mars 2002 #14 Del Skrevet 22. mars 2002 Så PATETISK!!! Virkelig stakkarslig. Hun markerer jo ubevisst at hun ikke er konemateriale selv, og at det er HUN som er sjalu på deg som er brud ppå ordentlig... Hahahahahahahahahahaha ! Hva sier resten av familien din? Forstår jo at det går utover deg og, kanskje hvis noen andre i familien din ser det patetiske og egoistiske i situasjonen, så får hun klar beskjed fra flere. Men ikke vær redd for å virke sjalu, det er det bare hun som er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 22. mars 2002 #15 Del Skrevet 22. mars 2002 søstra mi som er 2 år eldre enn meg hun sa at hun skal ihvertfall ikke sitte ved siden av henne, og hun kommer nok til å si masse ting til henne, men foreldrene mine sa at jeg ikke skal bekymre meg for det ser ut som fest kjole og ikke brude kjole??????!!!!!!! så jeg vet ikke om de sa det for å roe meg ned eller hva! men jeg synes ihvertfall at hun kunne tenke litt sjøl!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 22. mars 2002 #16 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg kom meg ikke helt over den der jeg... Vurderer om det er best å le eller gråte over noe så fantastisk patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 22. mars 2002 #17 Del Skrevet 22. mars 2002 creo, det du føler nå 1000ganger mer og litt til så da kommer du slik jeg føler meg nå! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 22. mars 2002 #18 Del Skrevet 22. mars 2002 Hvis foreldrene dine mener det ser ut som en vanlig festkjole skjønner jeg ingenting. Jeg hadde prøvd meg og sagt at hvis hun skulle gå i den så fikk hun ikke komme, og så hadde jeg sett hva hun hadde sagt da. Dette er jo bare helt tragisk, hun KAN IKKE gå med den kjolen, det går bare ikke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 22. mars 2002 #19 Del Skrevet 22. mars 2002 det er ikke så lett å si til sin egen søster at du ikke er velkommen.... i hvertfall ikke i når det hjelder min familie! men men, jeg skal bare gå å legge meg ned å grine! for jeg blir såret av søstra mi vil gjøre noe slikt mot meg.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 22. mars 2002 #20 Del Skrevet 22. mars 2002 Herregud, jeg har ikke ord. Jeg foreslår at du printer ut denne siden til henne, så kanskje hun forstår at det ikke er DU som er vrang. Håper ting retter seg for deg, det kan ikke være mye moro, med et slik utspill fra en søster. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå