Ann Mari Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 (endret) 2 ganger har jeg funnet en teskje på rommet til min datter på 16 år, det er liksom ikke noen grunn for at hun skal ha en teskje på rommet. Og den blir liksom litt "gjemt" Det første som slår meg er dop, at hun bruker den til et eller annet som har med dette å gjøre. Jeg er så "dum" i forhold til disse tingene, kan nesten ikke noen ting. Er en teskje noe man bruker i dopsammenheng, eller er jeg helt på jordet ? Noen som vet noe om dette ? Vil heller ikke spørre henne direkte, før jeg vet litt mer. Forstår jo også at jeg bør sette meg mer inn i disse tingene, hva man ser etter osv. og det skal jeg. Men dere, er jeg bare hysterisk her Endret 27. september 2006 av Ann Mari
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Ja. teskjeer og andre skjeer, gjern litt bøyd i skaftet, brukes til å varme opp heroin i. Men det er jo fem tusen mer sannsynlige grunner til at hun har hatt en teskje på rommet sitt. Drukket te? Spist is? Som et litt alternativt sexleketøy? Blandet drinker?
Gjest Søt Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Altså jeg mener at du hadde merket på DATTEREN din hvis hun drev med dop.. På hvordan hun snakker/oppfører seg Vet at de bruker skjeer når de brenner eller smelter noe. Men jeg har selv vært 16 år, og mamma irriterte seg GRØNN pga skjeer, gafler osv som lå på rommet .. Tok med f.eks yoghurt opp på rommet, og lot skjea ligge.. leeeenge.. Ble gjerne dyttet ned på gulvet hvis den var i veien.. Rydde er UT Tror nok du kan ta med ro.. men hvis du begynner å finne filter på røyker, små plastikk poser, rizla o.l, så kan du nok bekymre deg litt mer.. Nå vet jo ikke jeg hva datteren din driver med.. Leste om en 15 åring som ble tatt med heroin Men det er sjeldent de tar så tunge stoffer i en så ung alder..
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Heroin er det nok ikke, men hun kan jo ha brukt den til å varme opp hasj. Likevel, jeg tror virkelig det pleier å bli permanent merke på skjeene dersom de fyres opp med lighter på undersiden, og det så du ikke noe til, eller?
Gjest prestekrage Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 (endret) I min ungdom var jeg så lat (som ungdom flest) at jeg sjeldet gadd å gå tilbake på kjøkkenet med en teskje etter å ha spist forex kiwi eller yoghurt. Mye lettere å bare putte den i en skuff for å slippe å få kjeft av mamma over hvor lat jeg var... Er det svimerker på undersidene av skjeene hadde jeg derimot reagert.... Endret 27. september 2006 av prestekrage
Gjest Eir Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 T-skjeer er for små til å varme heroin effektivt i, vanligvis bruker man spiseskjeer, dersom det er tilgjengelig. Det er heller ikke vanlig å varme hasj i skjeer, det varmes som regel over åpen flamme, ved hjelp av feks nøkler, neglefiler, små kniver etc. Uansett ville du sett spor av varming under skjeen, i form av sotmerker, evt spor av at dette har blitt skrubbet vekk med stålskrubb. Dop ville ikke vært det første jeg tenkte på ihvertfall, det kan være så mye annet, som er mere nærliggende. Iom at hun er 16 går jeg utifra at hun har en viss mengde lomempenger, og den mest sannsynlige er at hun har kjøpt noe mat/snop, som man trenger skje for å spise. At skjeen virket som den var "gjemt" kan like gjerne være ett utslag av rot.
Ann Mari Skrevet 27. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2006 Takk skal dere ha Antageligvis er jeg litt småhysterisk. Det var ikke svimerkerer på skjeen, så det er antageligvis ingentin å bekymre seg over. Men skal for sikkerhets skyld følge litt ekstra godt med
Gjest Kitten Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Tror ikke du trenger å bekymre deg siden sjeene ikke har svimerker... Det "skumleste" hun kan gjøre med de er å onanere, så jeg tror jeg hadde latt det være.
Gjest hardcore Skrevet 27. september 2006 #9 Skrevet 27. september 2006 Hvordan onanerer du med en skje? Den var ny for meg..
Gjest Kitten Skrevet 27. september 2006 #10 Skrevet 27. september 2006 Hvordan onanerer du med en skje? Den var ny for meg.. ← Bruke baksiden av hode på skeen på klitoris, altså; ikke oppi.
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2006 #11 Skrevet 28. september 2006 Hvordan onanerer du med en skje? Den var ny for meg.. ← Den var HELT ny for meg også......... Men ok, whatever works for you.....
Gjest Kitten Skrevet 28. september 2006 #12 Skrevet 28. september 2006 Den var HELT ny for meg også......... Men ok, whatever works for you..... ← Og hvor skrev jeg det? Trenger ikke å ha lest så mange jenteblader for å få med seg litt vet du.
hardcore Skrevet 28. september 2006 #13 Skrevet 28. september 2006 Bruke baksiden av hode på skeen på klitoris, altså; ikke oppi. ← Det må da være bedre med finger eller vibrator ellernoe da..
Ann Mari Skrevet 28. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 28. september 2006 Må jo bare le litt, snodig hvor fort en tråd kan snu til noe helt annet enn den startet med Helt greit for meg altså, men litt morsomt da
Litt Lost Skrevet 28. september 2006 #15 Skrevet 28. september 2006 Nå vet jo ikke jeg hva datteren din driver med.. Leste om en 15 åring som ble tatt med heroin Men det er sjeldent de tar så tunge stoffer i en så ung alder.. ← Ja, det er sjeldent. Og når det skjer, har ungdommen mest sannsynlig vært utpå i flere år med andre stoffer og vanskelig atferd. Det er ikke slik at en 16-åring plutselig out of the blue bruker heroin. Har jobbet med en 16åring som brukte heroin, hun bruker enda. Og det er det mest tragiske å se på hvordan hun ødelegger livet sitt og nekter å se det selv
Pauline Skrevet 30. september 2006 #16 Skrevet 30. september 2006 Hei har tre gutter i aktuell alder. To eldre og en som blir 16. Du skulle bare vite hor mye rart man kan finne på rommene, mest glass i fleng, men hadde ikke reagert om jeg fant en skje. Har iallfall funnet en ostehøvel en gang. Den hadde sin naturlige forklaring: Han hadde brukt den til å ta et ostesmørbrød ut av mikroen og bære det opp på rommet! Kan ikke huske at jeg rota så j----- i min ungdom, men ser at dere er andre som husker.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 30. september 2006 #17 Skrevet 30. september 2006 Og her kommer det en som kaller seg "Hardcore" for å gi sextips i en "barnetmittbrukerdop"-tråd
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #18 Skrevet 30. september 2006 2 ganger har jeg funnet en teskje på rommet til min datter på 16 år, det er liksom ikke noen grunn for at hun skal ha en teskje på rommet. Og den blir liksom litt "gjemt" Det første som slår meg er dop, at hun bruker den til et eller annet som har med dette å gjøre. Jeg er så "dum" i forhold til disse tingene, kan nesten ikke noen ting. Er en teskje noe man bruker i dopsammenheng, eller er jeg helt på jordet ? Noen som vet noe om dette ? Vil heller ikke spørre henne direkte, før jeg vet litt mer. Forstår jo også at jeg bør sette meg mer inn i disse tingene, hva man ser etter osv. og det skal jeg. Men dere, er jeg bare hysterisk her ← !!LOL!!
Ann Mari Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #19 Skrevet 1. oktober 2006 Så hyggelig at jeg kan glede noen med min mamma-angst
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #20 Skrevet 7. august 2007 hallo.... ?! Jeg er selv mor til en 16 år gammels sønn, og jeg går da ikke å leiter innpå rommet hans etter mistenkelige ting... Ungdommer bør få ha sitt privatliv. Man merker jo fort om de er utpå å kjøre. Men å bare gå inn å snoke uten noen spesiell grunn syns jeg er frekt! Håper ikke du kommer til snakke me henne, da det bare vil gjøre henne sur for at du snoker og flau hvis skjeen var til onani... Og ja, du er hysterisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå