Gå til innhold

Solist i kirken

Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

Dere som har hatt/skal ha solist i kirken - hvor mye måtte dere ut med, og var det da en helt ukjent person, en dere har fått tak på fordi h*n kjenner noen du kjenner? Og måtte vedkommende kjøre langt? Fikk h*n da kompensasjon for det i tillegg eller var det innbakt i betalingen?

Takker for alle svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hva vi betalte, men når jeg selv er solist i brylluper pleier jeg å ta 1000-1500. Jeg er amatør.

Skrevet

Venninna mi hadde solist i kirka (amatør) som sang to sanger. Hun tar 500 kr... Hun fikk det til halv pris (250 kr) fordi de jobber sammen.

Skrevet

Vi betalte 700 kr for for "semi proff" ;) Hun har sunget mye i bryllup tidligere, og var veldig flink.

Skrevet

Vi betalte kr. 2000,- for profesjonell trompetist.

Skrevet

Vi betalte ingenting, for det var en venninne. Det var hennes gave til oss :)

Gjest lilletroll
Skrevet

Takk for alle svar. Ser at det varierer VELDIG, men det gir meg i det minste en pekepinn.

Skrevet

Hei... vi betaler 3000,- og det er dritdyrt!!! Det er en duo, og de skal synge to sanger. Hun er faktisk på Beat for Beat akkurat nå... Litt kult d da:)

Skrevet
Hei... vi betaler 3000,- og det er dritdyrt!!! Det er en duo, og de skal synge to sanger. Hun er faktisk på Beat for Beat akkurat nå... Litt kult d da:)

Hvem av damene har dere leid? De er uansett utrolig dyktige alle fire.

Skrevet
Hvem av damene har dere leid? De er uansett utrolig dyktige alle fire.

Sigrid Pauline Brennhaug og kjæresten, Tor Petter Aanes. Veldig dyktige :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...