Sjanten Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Har bodd i kollektiv i litt over et år, men skal nå flytte hvert til vårt. Har da to sofaer som ingen har bruk for. Tenkte på å ringe til Fretex for å høre om de ville ha dem. Er det noen andre organisasjoner jeg kan kontakte? Orker ikke styret med å selge dem, vil bare bli kvitt dem... Noen forslag?
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Du kan jo alltids henge opp lapp på skolen din/på butikken osv. om at det er gratis sofa til den som kommer å henter dem. Jeg kjenner hvertfall flere som har kvittet seg med sofaer på den måten. Eller høre med huseier om det er et alternativ å sette det igjen. Det gjorde vi da jeg og noen venninner flyttet ut fra kollektiv for noen år siden. Vi traff de nye som skulle flytte inn etter oss og spurt om de ville overta møblene vi ikke ville ha med oss videre. Det ville de, og alle var fornøyd
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Legg inn en annonse på finn.no under gis bort. Viktig at du har bilder. Er det ok så går det fort å bli kvitt det.
Susan Sto Helit Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Gå inn på loppemarked.info , og se om det er loppemarked i nærheten snart? Mange av disse henter, så lenge det er OK og hele møbler det er snakk om.
14062003 Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 www.finn.no - gis bort mot henting. 10 min seinere har du en rødglødende telefon.
Gjest Turi Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Kiwanis eller Lions? Eller legg det på qxl og skriv "hentes"
Sjanten Skrevet 30. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2006 La det inn på finn.no jeg, ble veldig overrasket over responsen!!! Du har helt rett 14062003, telefonen ble rødglødende! Takker for forslag alle sammen.
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Ei venninne av meg satt bare sofaen ut på gata etter tips fra tanta! Det er vel ikke helt lovlig, men sofaen forsvant med en gang den. Dette var på et realtivt tvilsomt område i Stavanger, hvor det er nok av containerjegere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå