Gå til innhold

kjenner dere jenter det på kroppen hvis en gutt er kåt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mastercard

det høres kanskje litt silly ut men jeg spør alikevel

jeg satt på bussen her forleden og kjente at jeg ble kåt på en jente som satt to seter foran meg. (hun så ikke meg)

Jeg mener at hun ble urolig og begynte å reagere - mulig hun følte noe

kan også andre som sitter i nærheten føle dette uten at man ser det på selve personen

sender man ut noen "bølger" for å si det slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det tror jeg er mulig. Det er ikke sikkert hun var klar over at det var deg hun "reagerte" på, men jeg tror altså det er mulig.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan merke det med stemninga og synet. Klart det. :sjarmor:

Du har vel ikke tenkt på at hun begynte plutselig å klø i rompa og støkk til? Tror ikke det går an å merke det to seter fremover. Da skal man ha gode øyner i nakken :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg er mulig. Det er ikke sikkert hun var klar over at det var deg hun "reagerte" på, men jeg tror altså det er mulig.

jeg tror også dette er mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ferromoner det kalles, dette duftstoffet som vi helt ubevisst sender ut..og mottar? Vi kjenner det ikke til vanlig, men underbevissheten oppfatter det innen bestemt avstand og får kroppen til å reagere. Tror det var slik det var :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Ved tiltrekning mot an annen person sender man ut endorfiner ( tror det heter det ) . Dette kan man lukte. Mulig alle kvinnene i din nærhet kjente lukten, men at ditt fokus bare var på den du ønsket skulle reagere ?

Så bare husk - vi lukteer det med EN ENESTE gang du har stå.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja, dette er nok tilfelle.

Dokumentasjon finnes i flere uavhengige forskningsrapporter.

Du må også regne med at alle kvinner i ca. 10-15 meter's

omkrets vil merke at du får ...

Dette er noe alle kvinner vet men ikke sier noe om for å ikke gjøre det ille berørt. Hvis du rødmer ser alle kvinner det (men de sier det ikke til deg...)

Hvis de titter på deg med et smil etter en slik episode kan du regne med at du har klar bane og at det er rede for et "opplegg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er faen meg no bullshit! En kvinne med ryggen til kan absolutt ikke under normale omstendigheter lukte at det er en med hardt jern bak seg :P

Det er i tilfelle andre grunner til at kvinner merker dette!!!!!

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Fornuftigper

Slapp av gutta, det gjør vel ikke noe at de merker du er "tent".

Har bodd i utlandet, der hadde vi gutta et hemmelig våpen.

I alle kondomautomater, fikk du kjøpt feromoner på et lite "rør".

Hvis du brukte bare litt om gangen, luktet det ingen ting, men at det hadde effekt på kvinnene var det ingen tvil om, det har jeg håndfaste bevis for.

Så pass opp jenter, vi har våre "triks" vi også :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Næh! Er det dette her som egentlig skjer når vi snakker om at "luften var elektrisk mellom oss"??!

Hva hvis jenta er kåt da? Kan alle mennene på bussen merke det også?

Og: Hvordan merkes disse endorfinene (går ut i fra at det er snakk om underbevisstheten)? Jeg tror ikke jeg har merket noe slikt jeg. Det eneste jeg legger merke til er hvis en mann seer på meg, ev ser meg inn i øynene.. hvis han da også rødmer, tenker jeg mitt. Men uten disse signalene (blikk, rødme) skjønner jeg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror også det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla ulogget

he, he, skrev jeg endorfiner :ler: Det er feromoner det heter ja! Er ikke helt bevandret i denne sanse-verdenen, skjønner jeg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack

hvis en person er kåt på en av det motsatte kjønn vil dette være merkbart uansett om det er en mann eller kvinne.

man tror kanskje ikke selv at man viser hva man føler, men det er idiotisk for i 99% av tilfellene vil det være tydelig som bare det enten man vil det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

javel, jeg merker aldri at noen har lyst på meg. Jeg er forhv. ung og pen, det er vel ikke tilfelle at det aldri er noen som har lyst på meg, siden jeg altså ikke merker noe?

Hvordan merker man dette? Kan det være at de som til stadighet merker dette egentlig bare er veldig innbilske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hvorfor vil du gjøre noen innbilske?

jeg vet om menn som gjør det samme med kvinner, ser på dem og gir dem komplimenter uten å mene det bare for å kødde med dem, jeg vet ikke hvorfor de gjør det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Skulle jeg gå å kikke på folk med øyne brennende av begjær så håper jeg at de hadde blitt noe mere enn bare innbilske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...