Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke magasiner for gravide leser du, og hva vil du anbefalle??? Og hva er bra og hva er dårlig???

Har ikke peiling, så jeg trenger noen tips før jeg stikker ned i kiosken å handler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av norske finnes det vel bare ett.

Gravid.

Synes det er helt greit. Noe bra og noe dårlig. Noen artikler er veldig informative og beroligende, og andre skremmer meg mer enn strengt tatt nødvendig.

Abonnerer på dette nå under graviditeten.

Det bladet jeg har likt best hittil, er et svensk blad jeg fant på narvesen ganske nylig, Amelia "Vänta barn" .

Dette er et blad som kommer en gang i året.

Veldig informativt om ting før, under og etter fødsel. Anbefales!

Skrevet

Jeg abonnerer også på Gravid, men jeg merker at jeg blar mer i det enn jeg leser...

Jeg skal se om jeg finner det Amelia-bladet du nevner, Susan, for jeg har lest noen Amelia-blader i Sverige før og likte de godt :)

Skrevet

Enig med de over. "Gravid" er interessant en eller to ganger, men så blir det så veldig mye repetisjon. "Uke-for-uke" (eller er det måned-for-måned?) kalenderen er jo slik informasjon som du får i svangerskapsboken fra JM. Og klær er det spennende å se på et par ganger, men det er jo liksom begrenset hvor stor garderobe man skal investere i som gravid. Som regel finner jeg et par reportasjer som er interessante, ikke nok til å abonnere i alle fall. Kommer også til å lete etter dette svenske bladet...

Skrevet

Jeg har kjøpt gravid to ganger og synes det er skikkelig dårlig. Kommer ikke til å kjøpe det flere ganger.

Skrevet
Hvor mye koster Amelia?

Husker ikke, en 50-60 kr kanskje?

Men så er det det ene bladet du trenger for hele svangerskapet også da. Synes det var verd pengene jeg.

Kjøpte et annet svensk blad samtidig, som kostet omtrent like mye, men det var ikke så bra.

Skrevet

Enig i at Gravid ikke er spesiellt bra. Synes det var mye "selvfølgeligheter" der... Det holdt å lese det et par ganger, synes jeg.

Skrevet

Har abbonnert på Gravid, akkurat sagt opp da det nærmer seg termin ;) Vært fornøyd med Gravid jeg.

Har også lest Amelia Gravid - et supert og innholdsrikt blad!

Kjøpte også et dansk blad som heter Gravid i somemr, det likte jeg også ganske godt, men det var mindre informativt og mer småplukk på en måte. Dill-dall til babyer og dill-dall og tips til egenpleie og sånn. Men det liker jeg da ;)

Skrevet

Ingen som leser BAM (er ikke det et sånt gravidblad??)

Så bare det lå på helsestasjonen, men har ikke lest det.

Skrevet
Ingen som leser BAM (er ikke det et sånt gravidblad??)

Så bare det lå på helsestasjonen, men har ikke lest det.

BAM har jeg lest, hvertfall det gratismagasinet jeg fikk på helsestasjonen. (For gravide.)

Vet ikke om det er et bald som selges, eller om det bare er dette gratisbladet til alle gravide.

Kan bestilles på hjemmesiden dems, hvis du ikke har fått det av JM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...