Gjest Kokosbolla Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg skal returnere alt (!) jeg fikk i H&M-pakken, det var rett og slett ikke noe jeg synes var fint der. Har tittet litt på internettsiden og funnet et par basistopper og sånt som jeg kunne tenke meg da, så jeg burde egentlig bestille en gang til. Siden jeg allerede blir nødt til å betale 100 kroner i porto, har jeg litt lyst til å gi meg med det. Ser at det er plass til å skrive på nye bestillinger på returskjemaet i pakken. Betyr det at så lenge jeg sender inn bestillingen sammen med returen, altså på samme skjema, så regnes det som et tillegg til denne bestillingen, eller må jeg betale porto igjen? For det er vel sånn at du får det gratis hvis du returnerer og i samme slengen bestiller samme plagget i en annen størrelse, men her er det altså snakk om helt andre klær. Tusen takk for svar dere
Karamba Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Er ikke helt sikker, men jeg tror du må betale porto igjen da dette er nye klær som du bestiller...
Gjest Kokosbolla Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Hmm, ja, jeg må vel det. Får se om jeg gidder da;) Takk for svar!
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Kan jeg spørre hvilke klær du bestilte som du returnerte? (Håper ikke noe av det jeg bestilte viser seg å ikke være likt slik de er på bildene...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå