Gjest Tante Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg har sett på tv (barne tv?) at de laget "hekseklo" av pølse. Jeg lurer på om noen her inne vet hvordan man lager hekseklør av pølser. Vet dere av noen morsomme aktiviteter vi kan finne på på haloween med barn på 2-3år? Vet dere av noen gode internettsider hvor man kan hente informasjon? På forhånd, takk ~ Tante
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 I enden på pølsa setter du et dypt kryss. Når pølsene stekes krøller endene seg.. :-)
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Jordkake (sjokoladekake...),snegleslim (gele), paddespytt (vanlijesaus med grønn konditorfarge).... litt avhengig av hva ungene "tåler", mulighetene er mange.Det skal jo være artig, ikke skremme livet av ungene. Det meste av "vanlige" selskapsleker kan brukes om man vrir litt på innpakningen.Fisking kan bli til fisking i heksegryte med litt svart plast og bånd rundt en bøtte,danselek blir til heksedans, blindbukk kan bli "fang monsteret", kanskje i nesten helt mørkt rom? Låten "heksedans" (eller noe sånt.."Røre,røre,røre rundt i ring....") fra en av Katein Sabeltannplatene er genial som bakgrunnsmusikk for danseleker.
flopp Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Når er Halloween? Trodde ikke det var enda, men nå er ikke jeg så god på sånt
Krista83 Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 (endret) 31.10 er det halloween... Endret 27. september 2006 av Krista83
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Halloween er bare tull. Norge har ikke som tradisjon å feire noe slikt,det er bare pengepress og styr,vi har ikke noe forhold til dette. Julebukk i desember og karneval i februar er vi vant med , men halloween,nei der går grensa for hva jeg blander meg borti.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Vel nå er det ikke jeg som har bestent at det skal markeres.. men når det først markeres ønsker jeg å gjøre det beste ut av det ts
Trebarnsmor Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 (endret) Hei hei Min datter er født på Halloween. Den 31 Okt. Vi har feiret det hvert år. Utrolig gøy er det. Alle i klassen (jentene) har kommet og vi har laget skikkelig gøy halloween-party. Hun er 10 år denne Okt. Kan godt legge ut råd. For vi har kost oss utrolig. Endret 29. september 2006 av Trebarnsmor
Tvilling76 Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 (endret) Kan godt legge ut råd. For vi har kost oss utrolig. ← Ja, takk til råd! :-) Endret 29. september 2006 av Tvilling76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå