Gå til innhold

Grey's anatomy i reprise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om Grey's anatomy går i reprise og i tilfelle når?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Sorry. Har ikke sett no i programmet til TV2 at serien går i reprise.... :(

Skrevet

Okei. Takk for raskt svar!

Skrevet

De sender serien i reprise på lørdager!

TV2 Zebra klokken 21:55 :)

Skrevet

Yess! Takk skal du ha.

Skrevet

Jepp, det er typsik det, på zebra.

Irriterte meg grenseløst. Inntil vi flytta og fikk kabeltv inkludert i husleia da, så nå frustrerer det meg ikke lenger, personlig, men sånn generelt så synes jeg det er dumt å bare sende det i reprise på en kanal svært mange ikke har. Kunne heller sendt ANDRE TING på den kanalen...

Skrevet
men sånn generelt så synes jeg det er dumt å bare sende det i reprise på en kanal svært mange ikke har. Kunne heller sendt ANDRE TING på den kanalen...

Nåja, jeg synes det er veldig greit at reprisene sendes på en annen kanal. Så kan vi som ser serien "direkte" få annen underholdning enn repriser andre kvelder i uken. Men de gangene jeg går glipp av ting skulle jeg jo hatt det i reprise på den vanlige kanalen, dobbeltmoral? :ler:

Jeg laster ned episoden når jeg går glipp av noe jeg bare MÅ se.

Skrevet

Jepp, sånn dobbeltmoral skjønner jeg meg på :)

Jeg liker at serier som det er en fordel å få med seg en epsiode før edn neste går i reprise. På en kanal som de som ser den får med seg. Fordi det er noen som "har et liv", og ikke alltid er hjemme disse faste tidene. (Ikke at JEG egntig har et liv, men det irriterer meg med "gilmor girls" på tvnorge, for det går ikk i reprise (annet enn gaaaaaamle epdisoder, og det blir noe annet) og gikk på søndags ettermiddag, og selv jeg som ikke har et liv er tidvis opptatt da (ehh, fordi jeg går på fotballkamper...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...