Gjest Vagina Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Denne ZON-kremen som de skryter av i reklamen. Hva kan kåte mennesker bruke den til? Hva om jeg smører den på kjønnsorganene? Kan jeg onanere lenge da?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Kremen virker vel bedøvende. Du kan sikkert onanere lenge, men hva er vitsen om du ikke kjenner det?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Man smører den i rompa for at man ikke skal ha smerter under anal6.
Gjest niomi Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Unskyld at jeg sier det, men hvorfor i h**vete har du analsex når det bare er vondt - med mindre du tenner på smerte?
Solskinnsbolla Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 tror virkelig ikke du skal bruke den kremen i ørene, øynene, rompa, TISSEN!
Gjest Vagina Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Kan det være farlig å ta ZON på tissen? Jeg håper at jeg kan holde på lenge, og komme til slutt. Jeg vil ikke komme med en gang :-) Vil tissen kjennes som leppa etter et tannlegebesøk? Det virker litt pirrende... :-)
Labomba_83 Skrevet 27. september 2006 #9 Skrevet 27. september 2006 Men kan faktisk bruke xylocain en viss plass hvis man er plaget med vondt under samleie...
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #10 Skrevet 27. september 2006 Hadde jeg hatt smerter under samleiet slik at det ble nødvendig med bedøvelseskrem tror jeg først at jeg hadde tatt en tur til legen! Og ingen av de bedøvelseskremene jeg har vært borti har gitt prikking i huden ala bedøvelse hos tannlegen (men nå har jeg heller ikke prøvd på musa, da)
Gjest vagina Skrevet 27. september 2006 #11 Skrevet 27. september 2006 Nei, jeg har ikke vont under samleie, verken i tissen eller andre steder. Jeg bare lurer på hvordan det kjennes hvis man bruker det på tissen og onanerer etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå