Gå til innhold

Norton (?) sperrer for mp3

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg fikk et par mp3-filer overført pr. msn, men da jeg skulle hente de fram ved å klikke på linken til temporærområdet (.../mine mottatte filer...), fikk jeg beskjed om at det kunne jeg bare glemme.

Dette har funket før, og jeg har ikke gjort noen endringer, så da antar jeg en automatisk oppdatering av et eller annet slag har lagt kvalm...

Jeg bruker Norton Internet Security (den man får gratis hvis man er Canal Digital-kunde), men finner ikke fram til innstillingene hvor jeg kan si at "jo, mp3-filorna, de er så snille så").

Noen som kan bistå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er Norton eller Windows som sperrer for filen, vet jeg ikke. Feilmeldingen/advarselen jeg får opp tyder på at det er en Windows-innstilling (men jeg kjenner ikke til hvordan Norton/Win overlapper hverandre på området). Jeg fant ihvertfall instruksjon i Win-hjelp på hvordan jeg får fjernet blokkeringen:

Er det mulig å åpne filer som er blokkert?

Hvis du er sikker på at du stoler på denne filen og vil åpne den, følger du instruksjonene nedenfor.

1 Lagre filen på datamaskinen.

2 Klikk Start, Min datamaskin, og gå til filen du lagret.

3 Høyreklikk filen du lagret, og klikk deretter Egenskaper.

4 Klikk Fjern blokkering nederst i dialogboksen.

MEN, problemet mitt er jo at jeg ikke finner igjen filen. Den er jo borte (eller i en eller annen karantene et sted). Så da er det vanskelig å få høyreklikket på den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...