Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Denne tråden blir sikkert også slettet, men jeg prøver.... Må si jeg er lei av forum med så lav takhøyde at tråder og emner blir slettet i hytt og pine. Finnes det egentlig noen norske forum som er fritt, uten moderatorer??
Gjest Tanita Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Nei jeg aner ikke, men hvis noen finner ett, kan noen pm meg?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Enkleste er vel å lage et selv, på diskusjonsforum.no el (men forvent spamming, og at det før ellersenere dukker opp saker som vil ende i politiannmeldelse)
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Det eneste jeg vet om er http://libresse.no/Pages/Forum/Default.aspx?id=6276 De har nå fått moderatorer der, men det er to som sjeldent er der. Innlegg blir slettet, men ikke sånn som her og andre steder. Et værre fjortisforum enn libresse.no finnes ikke.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 www.forbanna.com ?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 sol.no er vel nærmest umoderert?
Amanlis Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 www.forbanna.com ? ← Litt utenfor tråden, men er i godt humør i dag, og leste noen av de innlegga, der var det mange hissige folk, og jeg fikk meg en god latter.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Jepp Synd det ikke er noe saklighet der mer da, og bare drittslenging! Drittslenging med saklighet derimot, det er morsomt det ;D
Gjest Ulva35 Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 sol.no er vel nærmest umoderert? ← Ja det er det. Skal liksom være moderatorer der, men hvor de er vet ikke jeg. Myyye burde vært moderert bort der.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 ta deg en tur innom asylet.. hs.diskusjonsforum er vel omtrent adressen. Alt går ikke så fort der som her, men jeg har ennå til gode å se noen bli slettet eller moderert. Nå oppfører folket der seg som folk, og moddene er like mye med i diskusjonene som hvem som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå