Gjest Bellatrix Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Det ble skrevet i en annen tråd her at en mann i 2006 aldri ville akseptert at dama ikke ga han oralsex. I samme tråden blir det skrevet at de som ikke utfører oralsex er snerpete. Hva mener du om dette? Skal det én handling til for å avgjøre om man er snerpete eller ikke?
Labomba_83 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 NEI! Man er ikke snerpete fordi man ikke ønsker å gjøre EN ting! Alle er forskjellige og liker forskjellige ting!! Take it or leave it, but if you leave you're not worth it!
Gjest Bellatrix Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Det er det jeg mener også. For meg er det mer enn én ting som skal til for å kalle folk snerpete, på samme måte som jeg ikke kaller folk kresne i matveien om det er én ting de ikke liker.
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Jeg tror at en som ikke utfører oralsex oftere vil falle i kategorien "snerpete" (hva nå det enn er) enn en som gjør det.
La Luna Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Selvfølgelig skal det ikke bare én handling til for å si at en person er snerpete. En handling kan være snerpete (hm, det hørtes litt rart ut egentlig.....?), men personen trenger ikke være det allikevel. Når det er sagt kunne jeg ikke tenke meg å tilbringe resten av livet med en som ikke ville slikke meg da
Nita Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Jeg vil gjerne bli slikket, men hvis jeg fant mannen i mitt liv, vi hadde det helt fantastisk på absolutt alle måter bortsett fra det faktum at han ikke ville slikke meg, vel da hadde jeg levd med det. Har kysset nok av "frosker" i mitt lange liv(sugd noen også ) men kommer "prinsen" er det bare å holde godt på ham.
Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Jeg hadde virkelig syntes det var jævlig kjipt hvis ikke oralsex var en stor del av sexlivet mitt. Skal ikke si at jeg hadde gjort det slutt med en fantastisk mann på grunn av det, men det er viktig for meg. Nesten verre om jeg ikke fikk suge ham, enn om han ikke ville slikke meg...
Gjest Gjest_Henriette_* Skrevet 27. september 2006 #9 Skrevet 27. september 2006 Nei, slikt gjør jeg aldri! Jeg liker det ikke, verken å få det eller gi det. Jeg er kun sammen med menn som ikke må ha oralsex.
Gjest Gjest_guro_* Skrevet 14. oktober 2006 #10 Skrevet 14. oktober 2006 Han slikker meg, jeg suger han
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #11 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Of course my horse, jeg både suger og sleiker på den >;--D Endret: Selv om jeg nevnte hest, vil det ikke si jeg er en av hestepikkfolka i skittenprat-tråden. Endret 14. oktober 2006 av Ferskvannsblekksprut
Trampe Skrevet 14. oktober 2006 #12 Skrevet 14. oktober 2006 Ja og ja - og jeg kan si at om jeg ikke fikk gjøre det hadde det manglet noe vesentlig i mitt sexliv. Både å gi og å få er viktig for meg, derfor fikk jeg lettere panikk da jeg og mannen hadde sex for ørtende gang uten at han ga meg oralsex... Jeg spurte han rett ut jeg - "slikker du ikke du eller???" og han holdt på å le seg ihjel. Heldigvis gjorde han det, bare ikke helt med en gang... Jeg var visst litt for utålmodig. Han har sagt at han ikke likte å bli sugd før han møtte meg. Mest sannsynlig fordi han ikke har hatt noen som brydde seg om å finne ut hvordan han likte det. Heldigvis får jeg lov, ellers vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort...
Liskat Skrevet 14. oktober 2006 #13 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Tja... Nei, man er ikke snerpete om man ikke vil utføre oralsex. For min del kommer det veldig an på hvem den andre er. Jeg blir bare mer og mer kresen på mannfolk, og er ikke kjemien purrrfect så vil han aldri klare å tilfredsstille meg seksuelt uansett hva han gjør/ikke gjør, og uansett hvor kåt jeg er på sex (merk: sex, ikke nødvendigvis personen). Etter noen forsøk har jeg kommet fram til at jeg ikke vil ha sex med noen jeg ikke vil ha noe mer med, for er følelsene der går det seg til etterhvert. Og jeg er en krevende sexpartner, så en fyr må gjerne regne med å ha sex med meg opptil flere ganger før han får til å gi meg orgasme ved oralsex. Men pleier ikke å være noe problem å fingre meg (forstå det den som kan) Og jeg utfører kun oralsex hvis jeg liker fyren godt nok. Så, oralsex er flott med den man vil ha, men ikke med noen man "bare" har sex med. Dette er ikke noe stort problem for meg siden jeg ikke har sex kun for å ha sex. Endret 14. oktober 2006 av Liskat
Gjest Norwegian Blue Skrevet 14. oktober 2006 #14 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg tror jeg fint ville overlevd fint uten å bli slikka(fordi jeg ennå ikke har hatt den helt store opplevelsen med det ennå), men vil gjerne få lov til å suge.
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2006 #15 Skrevet 14. oktober 2006 Man må jo smake, men har ingen problemer med å akseptere et nei. Men klart, det er nok en fordel her i gården.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå