Gjest Gjest_irwin_* Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 hei,,,,,, trenger hjelp nå.... holder på å bli gal........ på den gamle dataen vår har vi msn som vi bruker veldig mye.... og har idag vært heldig å få en ny bærbar data... og vil leggge inn msn slik at jeg får alt over til den nye pc min..... men får det ikke til...... plis hjjjjjeeeeeeeelp nattaklem
Knurr Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hva har du prøvd da? Og hva er "alt" - er det kontaktlista du snakker om? Den vil følge deg allikevel, når du logger på. Her ligger ihvertfall programmet. Bare last ned på laptopen og installer. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 hei takk for svar..... når jeg klikker på den linken der så kommer det ingenting jeg kan late ned,,,,, står bare noe om msn.... kan det være fordi msn står på på den gamle dataen? må den skrues av der først?
Gjest Purple Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Klikk på den oransje knappen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå