Gjest #Spidergirl# Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Eg har funnet ut at Nivea ikkje testar på dyr. Eg er lei av Oriflame som eg har brukt før og har difor kjøpt ein mascara, pudder, og augeskygge av Nivea. Er dusjtinga bra??? Har de produkt her frå som de vil anbefala?
Sahara Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Dusjsåpene til Nivea synes jeg er helt OK. Bodylotion derimot er ikke så bra.
Gjest Tanita Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 jeg er ikke så fan av Nivea, men jeg har prøvd dusjoljen og den var god.
*Ariel* Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Dusjoljen er veldig god. Jeg liker også bodylotionene, spesielt de til tørr hud. Du kan også få deo, renseprodukter osv i Nivea.
Dronning Basse Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Synes ikke Nivea dusjsåpen er så veldig god, mye parfyme i den, så jeg fikk en del tørr hud av den. Dusjoljen er mye bedre
Søtpotita Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Dusjsåpa syns eg er veldig god! Også nokre ansiktsprodukt (ansiktsvaskekrem med korn i).
Hilde Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Jeg er veldig glad i dusjoljen, den er super til meg selv om jeg har tørr og sensitiv hud.
Gjest Deception Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Dusjoljen er bra, men dusjsåpene synes jeg er for sterkt parfymerte. Bodylotionene derfra har jeg heller ikke hatt noen suksess med.
Gjest Blanca Skrevet 27. september 2006 #9 Skrevet 27. september 2006 Jeg liker dusjoljen og deodoranten Nivea Dry. Bodylotionene er alt for klissete og lukter veldig sterkt.
Celiclya Skrevet 27. september 2006 #10 Skrevet 27. september 2006 Jeg bruker mye Nivea produkter av samme grunn som deg, og fordi det er de enkleste å få tak i. Ellers finnes det utallige merker som heller ikke tester på dyr. Men dusjsåpa er helt OK synes jeg - enig med de som synes den er veldig sterkt parfymert, men det er ikke så ille egentlig. JEg synes ikke den tørker ut huden min mer enn annen såpe heller. Men den dusjoljen skal jeg prøve å få tak i. Har kroppsolje fra Nivea og den lukter utrolig godt!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #11 Skrevet 27. september 2006 Jeg bruker veldig mange nivea-produkter, både hudpleie, dusjsåpe, deo, sminke osv. Pleier å kjøpe de store flaskene med dusjsåpe (750ml) og fylle på mindre flasker. Er veldig fornøyd og sparer mye penger på denne måten
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #12 Skrevet 28. september 2006 Bruker noe Nivea av samme grunn. Deodoranten Dry er veldig god! Derimot er den som heter Pure helt forj*vlig på meg - den tørker aldri! Bruker også øyensminkefjerneren. Bodylotionen bruker litt for lang tid på å trekke inn i huden. Dusjsåpene er helt ok.
Gjest Very Victoria Skrevet 28. september 2006 #13 Skrevet 28. september 2006 Hvis jeg er tom. for noe å må kjøpe noe på en vanlig butikk så velger jeg Nivea.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå