Gjest Tanita Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Hva gir dere i smågaver eller finner på når dere skal muntre opp kjæresten litt, hvis han har en dårlig dag eller trenger en oppmuntring/noe ekstra?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Gaver er det sjelden jeg gir, bor langt fra de fleste butiker av interesse, og han er ekspert på å muntre seg selv opp ved hjelp av internetshopping. Men om jeg er i byen kjøper jeg gjerne en cd eller dvd han kan ha lyst på. Tja, pleier egentlig bare å la han være i fred, ikke mase på at han skal gjøre noe akkurat den dagen. Lager kaffe... Er heldigvis ikke så mange dårlige dager her i huset, og han er flink til å si fra på en ok måte at han er nedfor og dermed litt mer edgy enn ellers.
Gjest Landra Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Hei! Jeg pleier å kjøpe alt fra en sjokolade han liker, til gutteblad eller vise ekstra int. i de tingene han er glad og int. i. Lykke til!
kamela Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Lar være å kommentere at det tydeligvis er en dårlig dag, serverer gjerne noe godt til kaffen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå