Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Min mann og jeg har prøvd litt forsiktig med å finne hans g-punkt. Klarte å finne den en gang, men er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det. Fant et par artikler på nettet, den ene sa 3-5 cm opp, den andre 5-8 cm. Det er jo litt stor forskjell. Er det noen som kan hjelpe meg med å forklare litt hvordan jeg skal gjøre dette for at det skal bli best mulig?
Labomba_83 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Det lurer jeg også på OG er det noen som har noen tips om hvordan man skal få komme til?? :D Bare jeg rører sprekken til kjæresten så hopper han 10 meter bort 1
Gjest Lovegeckos Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Jeg har også lurt på ting rundt dette. Jeg lurer på hvor vanlig det er at menn liker en finger i rompa... Jeg tror det er en del som ikke liker det nemlig (Labomba 83, tror ikke din mann liker det) Så er det noen som vet noe mer om populariteten rundt dette så si ifra da... Viser forøverig til at temaet nettopp er blitt diskutert i guttas rom http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=225092&hl=
Per Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Hmmm...vet ikke om jeg representerer gjennomsnitte av Ola normann men kan prøve å svare for meg selv og de menn jeg kjenner til. Innlegget om Prostat eller kosenøtta under eller over dette innlegget er også et greit hint. Uansett er det da denne valnøtten som er greia for mannen,prostata som nevnt. Hos noen menn er den lett å finne, og sitter som regel like innenfor anus åpningen mot penis, eller skrokken som det morstomt nok er blitt kalt (i mellom penisrot og anus). Greia er å legge ann pekefinger mot penisroten når man trenger inn, trykke med fingertuppen og følge kanalen til man kjenner en valnøtt stor klump.....dette er kosenøtta da. Mannen vil som regel hoppe litt til og føle seg litt brydd da det kjennes utrolig merkelig ut og litt sprøtt. Noen må ta det litt etterhvert ,mest for at de skal bli vant med at noen andre faktisk gir dem glede i rompa. Frykten sitter i hode og man må av og til bruke litt tid og ha tålmodighet. Ungå å ronke han samtidig til å begynne med, husk at vi menn fort blir forvirret med to ting på en gang og det blir fort kaos......ta det litt etterhvert . Til slutt får man bare håpe på at han klarer å gjennomføre frem til orgasme, og den er noe helt annet en den vanlige .....heftige greier Foruten koksenøtten har vi den gode gamle penis men noen menn har også veldig følsome brystvorter og kommer gjerne fortere ved slikking eller berøring av de. Andre ting er selvfølgelig pungen (suging...forsiktig), og penisroten som går under huden i mellom synlige roten og anus, her trykker man gjerne med tommel opp og ned (fra anus mot penis), godt innsmurt med olje (klemmer litt på prostata fra utsiden dette da) må det være. Jupp...det er også andre steder, men prøv disse først :-) Per
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Det lurer jeg også på OG er det noen som har noen tips om hvordan man skal få komme til?? :D Bare jeg rører sprekken til kjæresten så hopper han 10 meter bort ← Hmmmm.....hvis en jente stikker en finger opp i rompa mi, så får jeg angst. Det er liksom litt...homofilt. Ekte menn mislker å bli penetrert.
Daiquiry Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Kjæresten min og jeg har prøvd dette noen ganger og han digger det..... Jeg gjør det gjerne samtidig som jeg suger han...Hans g-punkt er lett og finne, men det kjennes ikke ut som en klump...det kjennes mere ut som en hard flat flate. Det er tungt å stimulere det, men det er verdt det....
Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Hmmmm.....hvis en jente stikker en finger opp i rompa mi, så får jeg angst. Det er liksom litt...homofilt. Ekte menn mislker å bli penetrert. ← Greit at du ikke liker det, hver sin smak så klart. Men homofilt? Nå nei... En av de mest macho mannemannete mennene jeg kjenner, elsker å få en finger opp i rumpa når han har sex. Tror det er fordi det er litt ''forbudt'', litt nasty. In a way. Dette har nok mer med selvtillit og/eller individuelle preferanser, enn hvor mye mann man er. 1
Nelle Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Greit at du ikke liker det, hver sin smak så klart. Men homofilt? Nå nei... En av de mest macho mannemannete mennene jeg kjenner, elsker å få en finger opp i rumpa når han har sex. Tror det er fordi det er litt ''forbudt'', litt nasty. In a way. Dette har nok mer med selvtillit og/eller individuelle preferanser, enn hvor mye mann man er. ← Enig! HELT enig! Jeg liker menn som liker litt rompekos i ny og ned. Spennende!
Labomba_83 Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Jeg har også lurt på ting rundt dette. Jeg lurer på hvor vanlig det er at menn liker en finger i rompa... Jeg tror det er en del som ikke liker det nemlig (Labomba 83, tror ikke din mann liker det) Så er det noen som vet noe mer om populariteten rundt dette så si ifra da... Viser forøverig til at temaet nettopp er blitt diskutert i guttas rom http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=225092&hl= ← Jeg tror ikke han er heeeelt "ikke liker det stadiet". Jeg tror heller han er mer bekymret for å føle seg homofob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå