Gjest indiangranny Skrevet 18. januar 2003 #1 Skrevet 18. januar 2003 Hei Det er noe jeg har sett folk som er mot abort av alle grunner gjør veldig lite for de barnene som lever her i den vonde verden.Mange glemmer de barnene som lever i fattige lender men abort er de mot.Jeg har selv spontanabortert 3 ganger og det var jævlig å komme gjenom.Jeg og gubben ble enige om å ta til oss 2 barn fra India.Selv om vi er for gamle til å adoptere dem har vi fjernadoptert dem og vi veit at de får mat hus og skolegang i sitt eget land.Vi slapp å rive dem opp fra røttene og de slapp rasismen i Norge.Dere abort motstandere fjern adobter noen unger som er her i verden som har det vondt? En hyle opp opp over de som tar abort de har det vondt nok. hilsen
Gjest Zalomine Skrevet 18. januar 2003 #2 Skrevet 18. januar 2003 Jeg er tilhenger av VALGET jeg. Selv ville jeg neppe klart å ta abort (bare i tilfeller med voldtekt eller annet seksuelt misbruk ville jeg vurdert det) I mitt liv med min kjære ville jeg ikke valgt å ta bort et barn vi hade laget, selv om det var en "ulykke". Men jeg er uansett sterkt tilhenger av VALGET for dem som trenger det. Men, fjernadopsjon, det er jeg stor tilhenger av det også, og har planer om å gjøre det, så snart økonomien min stabiliserer seg såpass at det er praktsik gjennomførbart. Det mener jeg alle her i Norge kan påkoste seg. Det koster så lite, og gir så mye!
Linemor Skrevet 18. januar 2003 #3 Skrevet 18. januar 2003 Jeg synes det er viktig at det finnes et valg. Men jeg skulle ønske at spes jenter i Norge som er et rikt land kunne være litt mer forsiktige når de har sex. noen snakker om og ta abort som på samme måte som og gå til frisøren, og jeg synes det er stor forskjell på de to tingene. å være moden nok til og ta et valg om og avbryte et svangerskap av en eller annen grunn er greit, men det må jo gå ann og tenke litt før man blir gravid. det er mange barn både i norge og resten av verden som ikke har det godt, og noen av disse barna er sikkert født fordi abort ikke er en mulighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå