Mrs. B Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 På sidene til Telenor fant jeg denne nyheten som jeg lurer på om alle er klar over? Eget prisfradrag for deg med fasttelefoni og ADSL Hvis du har både fasttelefoni og ADSL får du nå fradrag på abonnementsprisen for fasttelefoni, selv om du har ADSL levert av andre enn Telenor. Den eneste forutsetningen er at både fasttelefoni og ADSL bruker den samme linjen inn i huset eller leiligheten din. http://privat.telenor.no/telefoni/tjeneste....go?wlnr=431001 Jeg har hvertfall ikke fått noe beskjed fra Telenor om dette. Fant det helt tilfeldig da jeg var inne på sidene. Har akkurat fått ny regning og de har ikke gitt meg rabatt. Jeg har bredbånd på samme linje som telefonen (fra Nextgentel). Det er vel Telenor som leverer det da slik rabatten krever og jeg burde fått rabatt for de neste månedene på regningen. (Skal sende de en mail også å sjekke opp).
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 hos meg lå det i samme konvolutt som rekningen.
Mrs. B Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Hmm.. kanskje det kan ha gjort det her og.. har bare sett rekningen jeg og mannen (som åpnet brevet og hang opp regningen på tavla) husker ikke hva som fulgte med. Uansett er det jo da rart at de har fakturert oss for 159 og ikke 139,- for de kommende 3 månedene. Rabatten gjelder jo fra 1. september så vidt jeg kan se.
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Jeg fikk også beskjed om dette sammen med regningen.
Mrs. B Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2007 Har fortsatt ikke sett noe til denne rabatten vi.. har vanlig ADSL fra Nextgentel.. forstod det som at man fikk rabatten selv om man brukte andre leverandører enn Telenor så lenge det gikk på vanlig kobberlinjer.. Dere som har fått rabatt - bruker dere alle Telenor på ADSL?
skrue Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Ja. Kan ikke tenke meg at det gjelder om man bruker NGT for ADSL.
Mrs. B Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2007 Ja. Kan ikke tenke meg at det gjelder om man bruker NGT for ADSL. ← "...selv om du har ADSL levert av andre enn Telenor" står det på sidene deres.. ringte Telenor om det en gang og de skulle snakke med fakturaavdelingen. Etter det har jeg ikke hørt noe mer. Får vel ta kontakt og høre en gang til da.
skrue Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Hmm, javel. Telenor overrasker en gang i blandt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå