Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Våkna i senga til en fyr jeg kjenner litt fra før av i helga. Idet jeg tusler hjemover på morgenkvisten, så kjenner jeg at jeg har skikkelig vondt rett under bh-spilen på den ene sida. Utover dagen, de neste dagene, og etter en tur på legevakten, må jeg konkludere med at jeg har fått ei brist i et ribbein... Så det jeg sitter og lurer på nå er hvordan i all verden dette har skjedd? Var temmelig dritings den kvelden, og husker svært lite, men kan allikevel ikke forstå hvordan dette skal ha gått til... Tror ikke jeg har falt så hardt noe sted ute, og trodde virkelig ikke at det gikk sååå hardt for seg hos han jeg overnatta hos. Kan ikke akkurat sende en melding heller, og spørre han om han har brukket ribbeinet mitt mens vi hadde sex?! Noen som har opplevd noe lignende?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Tror du bare skal la dette fare, jeg. Ikke så mye du får gjort med det hvis du ikke kan huske noe av det likevel. For du er ikke mørbanket noe annet sted på kroppen, eller?
T.S Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Det er jo slik det er.... Hvorfor styre med det?
Gjest TS Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Nei, det må nok uansett ha vært et uhell. Kjenner som sagt fyren litt, og vet han ikke ville skada meg med vilje. Men jeg undres jo på hva som har skjedd...
Labomba_83 Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Du sier du var ganske driting, kanskje du har dotte mot ett eller annet? Det skal ikke særlig mye til for å briste et ribbein!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Det er jo en del som brister ribbbein i forbindelse med sterk hosting, så det skal ikke så veldig mye til. Så tror ikke du har blitt mishandlet i fylla uten å merke det, bare vært litt uheldig.
Knurr Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Det er jo en del som brister ribbbein i forbindelse med sterk hosting, så det skal ikke så veldig mye til. ← ... eller kanskje du har hatt skikkelig heftig sex?
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Unnskyld Skal aldri gjøre det mer. Lover at jeg aldri skal daske deg med lemmet på brystet igjen.
FantasDick Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Jeg var ikke dritings jeg, da, men hadde temmelig vill sex med x'n min.. Det resulterte i brist i flere ribbein. *AU* Noen uker etterpå skjedde det igjen! *AUAU* Vi aner ikke hvordan vi fikk det til, men.. Nå er det heldigvis leget, så..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå