Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker klær i str. 46. Er ikke flink til å shoppe fordi jeg alltid skal slanke meg og ikke investere før jeg når mål. Nå har jeg holdt på i sikkert 10 år, men kommer jo ikke av flekken :ler: . Det eneste jeg oppnår er at jeg føler meg "feit og fæl" fordi jeg ikke har noe fint å ta på meg :tristbla: .

Kjøper klær vanligvis på H&M, Kappahl, Lindex evt. Cubus. Skulle gjerne visst om andre steder hvor jeg kan få fatt i klær i min størrelse. Liker ikke å komme inn i en butikk og få beskjed om at "de ikke fører klær i min størrelse". Derfor har jeg vegret meg mot å se etter..

Noen som har peiling? bor forøvrig i Bergen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd INI- style? En del kjerringklær der, men også mye brukende for yngre. Tror de har butikk på Sartor Senter.

Skrevet

UNO kan være verdt en titt, men de er litt "sære" i stilen på en del ting. Har intrykk av at enten faller folk pladask, eller så liker de det IKKE.

Skrevet

B-young har en del, særlig merket "Simple Wish". Ikke allverdens kvalitet, men de er rimelige, og har ganske mye pent (i hvert fall etter min smak ;) ).

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Har du prøvd INI- style? En del kjerringklær der, men også mye brukende for yngre. Tror de har butikk på Sartor Senter.

De har Ini Style på Åsane senter også. En del kjerring klær ja, men de har faktisk noen godsaker innimellom ;)

Det er en butikk på Åsane senter som fører stilige klær for store jenter. Den ligger rett ved siden av Risøe ved den ene inngangen.

Ellers så er det en butikk i øvregaten for store og moteriktige damer :) (jeg husker ikke hva den heller heter, men den er nå i den gaten ;)

Lykke til :)

Skrevet
B-young har en del, særlig merket "Simple Wish". Ikke allverdens kvalitet, men de er rimelige, og har ganske mye pent (i hvert fall etter min smak ;) ).

Har B-young klær i str 46?

Skrevet

Som sagt har de det i hvert fall i "Simple Wish"-serien, og jeg mener å ha sett noen plagg opp til XXL i et annet merke, men jeg husker ikke hva det heter.
Skrevet

jeg har kjøpt klær i merket "simple wish" hos b-young som har passet meg. Er også str. 46.

Popin har også størrelsen.

Skrevet

Simply i akersgaten i oslo sentrum. Veldig mye fint, dog relativt dyrt..

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle de ikke ha det.. :overrasket:

Skrevet

Hørte Popin her oppe og det er verdt å prøve. Dessuten så har de ganske mye fint der! :)

For noen år siden (?) så jeg en reportasje der de hadde gått rundt hos forskjellige (store) kjeder og målt livvidde på buksene hos de respektive. BikBok lå vel desidert dårligst an, mens Popin var den beste som ble sjekka tror jeg.

Dvs. at en bukse i str. 38 på BikBok f.eks var like stor som str. 36 hos Popin

Skrevet
Hvorfor i alle dager skulle de ikke ha det..  :overrasket:

nei det var ikke stykt meint ,men de har det ikke.er selv 42 og får sjelden klær dert :ironi:

Skrevet
nei det var ikke stykt  meint ,men de har det ikke.er selv 42 og får sjelden klær dert :ironi:

Da lurer jeg på hva slags B-young du har vært på. :forvirret: Jeg bruker 46-48, og kjøper ofte klær hos B-young, men som sagt er det noen spesifikke merker de har som har opp til størrelse 46, en del er nok mindre i størrelsene.
Skrevet

Sportmann har en egen avdeling som heter Smart +. Der fører de klær for kvinner i store størrelser. Verdt å ta en titt. :)

Skrevet

Blir nok best og shoppe på nett for deg da.. Prøv; www.gojane.com

Skrevet
Blir nok best og shoppe på nett for deg da.. Prøv; www.gojane.com

Når fikk gojane klær som passer folk i str 46?

Skrevet

Trådstarter her. Ville bare gi tilbakemelding på min shoppingrunde.

Jeg endte opp med å gå til Zizzi (den butikken på enden av gågaten i Åsane senter). Der fikk jeg fantastisk hjelp til å finne klær og er storfornøyd. Fine priser også!! Anbefales virkelig!! :)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Trådstarter her. Ville bare gi tilbakemelding på min shoppingrunde.

Jeg endte opp med å gå til Zizzi (den butikken på enden av gågaten i Åsane senter). Der fikk jeg fantastisk hjelp til å finne klær og er storfornøyd. Fine priser også!! Anbefales virkelig!!  :)

Det var jo flott! Det var en av de butikkene jeg anbefalte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...