camie Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Huff....alt er bare trist akkurat nå, mye som spiller inn på humøret mitt akkurat nå, og jeg føler virkelig for å lette litt på "trykket" oppe i hodet! Det som plager meg mest er at vi ikke får til å lage den lille spiren som er så etterlengtet.... Forrige mens kom ei uke for tidlig, noe jeg ikke skjønte noe som helst av. Så nå når jeg skulle ha mens så kom den aldri! Tok to tester, men begge var negative. Så i dag, 14 dager over ventet mensdato kom den! :'( Er så skuffa! Har en blodprøve til som skal tas før vi virkelig starter utredninga. Måtte bare blåse ut med litt tanker, for det er så kjedelig, når man så gjerne vil, men ikke får det til....
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Så trist å høre....................... *klemmer på*
camie Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Så trist å høre....................... *klemmer på* ← Tusen takk, den klemmen varmet...Men er så deppa at jeg tror jeg går å legger meg....Skikkelig trist! Møkkadag!
Cymbidium Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Hei, det høres ikke ut som om du har hatt noen god dag. Prøving kan tære på kreftene, det er sikkert. Sender deg en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå