Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei alle sammen

Til uka skal vi ta skolebilder- og jeg har selvfølgelig fått den kvisa på haken. Det er en sånn skikkelig slu en- en sånn som gjør ordentlig vondt og ikke gjør tegn til å forsvinne med det samme. Noen råd?? Ville blitt kjempetakknemlig :D

God helg til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Gjest Brunhilde
Skrevet

Prøv med te-tre olje! Kan ikke garantere noe, men det kan hjelpe...

Lykke til med bildene!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ta hydrokortison krem på. Ta en liten "kremdott" på og ikke smør det utover, man ta det KUN på kvisen. Gjør dette flere ganger om dagen, og også før du legger deg. IKKE klem på kvisen, men vær tålmodig.

Hydrokortisonen vil dempe infeksjonen (for det er jo det en kvise er), og så vil kvisen forsvinne helt.

Skrevet

tea tree får man ikke kjøpt lenger noen steder, (trist, for det var en bra olje, bare ikke drikk den..)

Jeg har ganske god erfaring med en gel som heter silica (helsekost) smør på flere ganger om dagen (noen ganger blir jeg litt rød etter på, men det er skjeldent og går vekk etter en liten stund) og etterpå tar du på molkosan, (også helsekost) dette er myse som skaper et godt bakterie lag i huden. (gro-bunn til de "snille bakteriene" ) må advare deg.. den lukter sikkli`fjøs! lykke til.

Skrevet

De har da tea-tre produkter på The Body shop enda trodde jeg..

Ihvertfall sist gang jeg var der.

Skrevet

Englepusen:

Det er teatree-olje man ikke får kjøpt lenger.

Skrevet

hvorfor ikke det?!

det er jo et genialt produkt!

Skrevet

Aner ikke.. Synes det er kjempedumt for vi brukte det kjempemye på skolen..

Skrevet

Så klart man få kjøpt teatreeolje!

Det er bare at dustene fant ut at dette var et effektivt produkt, så man kan ikke kjøpe det på helsekosten. Stikk innom apoteket og hør med dem! Siste jeg hørte var at man fikk kjøpt det der. Hvis ikke selger dem det over alt i sverige!

Skrevet

ja jeg har brukt å kjöpe det på apoteket, men sist jeg gjorde det var for tre-fire år siden, så jeg tenkte det kanskje var noe nytt..

(irriterer meg at de har alt mulig i sverige som man ikke får tak i i norge, og mye billigere ofte - er jo aldri i sverige jo..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...