Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Jeg er en mann på 29 år som har hatt noen forhold opp gjennom årene. Jeg har blitt "opplært" til å tro at alle kvinner liker laaaaange forspill, masse kyssing og kosing og klapping, og myk, snill sex. Det har også fungert OK for meg, men noen ganger synes jeg kanskje det har blitt litt forutsigbart og tamt det hele. Med min nåværende kjæreste hadde jeg det på akkurat samme måten, men en gang, etter en krangel og litt opphetet stemning/litt alkohol, fikk jeg en plutselig innskytelse. Jeg dro henne ned på gulvet, holdt henne i håret og stappet pikken min i munnen hennes og munn-knullet henne, mens vi begge var fullt påkledd. Til min forbløffelse ble hun steinkåt av dette, og vi hadde vill sex i en time etterpå. Vel, etter denne seansen er det nesten slutt på vanlige forspill. Hun foretrekker rett på sak, gjerne litt røft, og blir kåt av at jeg dominerer og "herjer" med henne, gjerne oralt. Hun blir plaskvåt av dette og sexen er strålende. I det siste har jeg også introdusert masse leketøy/dildoer osv., hvilket hun også liker. Men dette er altså stikk i strid med alt som står i Kvinner og Klær ! Er jeg bare heldig og har funnet en meget spesiell (og herlig !) jente, eller har all sex-litteraturen om kvinner og "myk" sex hittil bare vært en bløff ?
Gjest Ulva35 Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Du har vært heldig ja. Med å finne en kvinne som liker det samme som deg. Vi er nemlig ikke like. Hverken kvinner eller menn. Vet iallefall at om mannen min hadde gjort det samme som deg uten å fortelle meg om det på forhånd, så hadde det vært skikkelig turn off. Og hadde han spurt meg hadde jeg sagt at sorry, det er ikke min greie. Men som sagt så er vi ikke like noen av oss. Og bra er det. Derfor er det viktig med komminikasjon
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 har all sex-litteraturen om kvinner og "myk" sex hittil bare vært en bløff ? ← Variasjon er bra!
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg har blitt "opplært" til å tro at alle kvinner liker laaaaange forspill, masse kyssing og kosing og klapping, og myk, snill sex. Det har også fungert OK for meg, men noen ganger synes jeg kanskje det har blitt litt forutsigbart og tamt det hele. Men dette er altså stikk i strid med alt som står i Kvinner og Klær ! Er jeg bare heldig og har funnet en meget spesiell (og herlig !) jente, eller har all sex-litteraturen om kvinner og "myk" sex hittil bare vært en bløff ? ← Det er nok mange kvinner som gjerne vil ha det litt røft og rått. Kan tenne sinnsykt på det, men det er ikke ofte jeg møter menn som matcher. Myk sex er heller ikke å forakte. Morgensex blir for eksempel aldri annet enn myk. Som Pax sier det: Variasjon
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Kan tenne sinnsykt på det, men det er ikke ofte jeg møter menn som matcher. ← Men har du prøvd å lære opp noen menn? Jeg tror mange menn har et undertrykt ønske om å være litt røff.
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Men har du prøvd å lære opp noen menn? Jeg tror mange menn har et undertrykt ønske om å være litt røff. ← Eksen sa han kunne forsøke, men han hadde det bare ikke i seg. Sexen var god, men det manglet noe for min del. Jeg får bare vente og se hva nestemann bringer men det er klart jeg kommer til å la det falle noen ord om at røff sex også er ok dersom det ikke er der fra starten av.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Hender det at den røffe sexen er der fra begynnelsen av og hvor røft er det vi snakker om? Og hvor mange av guttene dere har vært sammen med er det som ønsker/ikke ønsker røff sex?
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Jeg har opplevd at den røffe delen av sex har vært der fra første stund. Sist var med en veldig rolig mann. Sånn utad iallfall. Det sa bare pang da vi møttes i døra! Ikke ante jeg hva som var i ham, men jeg skulle gjerne hatt mer Det må være en tiltrekning og tenning, men først og fremst noe man bare har i seg. Kan ikke svare på hvor mange som har ønsket/ikke ønsket røff sex. Aner faktisk ikke fordi det sjeldent har vært et tema og jeg var ikke like bevisst før at dette er noe som tenner meg veldig.
Solskinnsbolla Skrevet 27. september 2006 #9 Skrevet 27. september 2006 du har ikke vært heldig, det er mange som tenner på slikt. men det funker bra siden dere antakeligvis har følelser for hverandre og har kjent hverandre en stund.
Gjest bitchy Skrevet 28. september 2006 #10 Skrevet 28. september 2006 Ja, du har vært heldig, og hun har vært heldig. Jeg liker å bli tatt litt røft, men de mennene jeg har vært sammen med reagerer med å bli flau og skremt hvis jeg ymter frempå at jeg vil tas litt hardt. Leter fortsatt etter en mann som kan gi meg et skikkelig klaps i baken. (Og da mener jeg skikkelig)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå