Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg blir grønn i trynet snart... :sur:

I det siste har maskina mi begynt å logge seg automatisk på Windows Messenger når jeg slår den på, eller når nettet er på (vi har veldig ustabilt nettverk her, og hver gang det funker går Messenger i gantg). Jeg har ikke hatt dette problemet før med maskina mi...

Det plager vettet av meg! Hvis jeg er borte noen timer og nettet har skrudd seg på i mellomtiden kan jeg se at mange har skrevet til meg på Windows Messenger. Bruker jeg MSN bruker jeg jo av logiske grunner Live Messenger - den har jeg jo faktisk installert.

Og ja, jeg har prøvd å avinnstallere den. Men det går ikke, for den er visst et windows-komponent, så den kommer ikke opp på lista. Greit nok. Det jeg gjorde da jeg fikk maskina for et år siden (da jeg hadde samme problemet) var å fjerne markeringa dens i menyen for windows-komponenter, sånn at den ikke skulle starte automatisk. Jeg har også merket i selve Messenger at den IKKE skal starte automatisk. Men joda, nå ett år etterpå begynner det påan igjen. Jeg har fjernet markeringa (lagt den til først for så å fjerne den) sånn at den i prinsippet ikke skal starte. Men joda, den gjør det likevel!!

HVORDAN blir jeg kvitt dette stygge makkverket?? OG, hvordan logger jeg av når jeg oppdager at jeg er pålogget? Trykke på den grønne mannen sier du? Det er ingen grønn mann der! Det eksisterer ikke noe ikon for Messenger på maskina mi (bortsett fra for Live). Det er klin umulig å få opp hovedvinduet, det er bare samtalevinduene som popper opp når folk skriver til meg. Eneste måten jeg kan logge av på er ved å logge på Live Messenger. Men den logger jo på 4.7 når jeg logger av Live igjen. Styggestygge ting!!!! Jeg har søkt etter Messenger 4.7 på maskina også, for å få opp hovedvinduet og så kunne logge av, men neida, den finner kun Live Messenger...

Ble litt langt dette for et lite fjotteproblem tydeligvis.. Men jeg er så sykt lei! Akkurat ble jeg t.o.m automatisk logget av Live Messenger fordi den logget på 4.7!! Mannskit-ting!! Jeg trenger hjelp!! :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...