Pasha Skrevet 26. september 2006 #1 Del Skrevet 26. september 2006 Tenker på å kjøpe en slik oppblåsbar seng/madress som de selger blant annet på jysk og clash olson. Men hvordan er disse å ligge på? er jo bare til bruk en gang i mellom når vi har overnattingsgjester, men sover man overhodet godt på de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #2 Del Skrevet 26. september 2006 De tjukke madrassene av sånn liksomvelourmateriale? De er veldig bra, ikke pump for full med luft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 26. september 2006 #3 Del Skrevet 26. september 2006 Sov en uke på en sånn madrass i sommer, helt "konge".....men som gjesten ovenfor sier jeg også ikke for mye luft i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 26. september 2006 stemmer gjest. Kanskje gå for en sånn en da. Sikkert bedre å sove på en sånn der sammenleggbar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramia Skrevet 26. september 2006 #5 Del Skrevet 26. september 2006 Ikke kjøp for billig iallefall. Jeg hadde kjøpt en sånn oppblåsbar seng som gjester skulle få ligge på. Vi blåste den opp for å prøve den ut selv. Den var kjempebra å ligge på, men da vi skulle pakke den sammen dagen etterpå ville ikke lufta gå ut av det ene ''rommet'' inni. Så vi ble stuck med en semi-fylt seng...... Ikke så kult.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 26. september 2006 hva var prisen på den da? på jysk har de en til 500 eller 900 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramia Skrevet 26. september 2006 #7 Del Skrevet 26. september 2006 Den vi kjøpte kosta ca 560 kroner, men den var ikke kjøpt hos noen kjede bare en liten lokal butikk. Så på Jysk har de nok mer kvalitet for penga.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #8 Del Skrevet 26. september 2006 Har sovet på en sånn som gjest ved flere anledninger. Fungerer helt greit, men det gjelder å finne den rette luftbalansen. De kan "fise" litt når man snur seg i løpet av natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #9 Del Skrevet 27. september 2006 stemmer gjest. Kanskje gå for en sånn en da. Sikkert bedre å sove på en sånn der sammenleggbar← Campingsengtype med 5 cm madrass? De er helt grusomme, og bør kun brukes til mennesker man virkelig hater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 27. september 2006 #10 Del Skrevet 27. september 2006 Vi har fått en slik oppblåsbar seng, og er veldig fornøyd med den. Har bare fått positive tilbakemeldinger fra gjester som har ligget på den. Tror den ble kjøpt på Jysk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. september 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 27. september 2006 bør kanskje ikke gi den sammenleggbare ikea/jysk senga til gjestene fra amerika da nei... Sist jeg sov på en slik sammenleggbar seng trur jeg at jeg var sånn ca 10 år.. så om jeg lå godt husker jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #12 Del Skrevet 27. september 2006 Vi har en oppblåsbar fra Jysk, og den er veldig god å ligge på, hvis man, som noen skrev her, ikke pumper for mye luft i den. Vi har også en sammenleggbar gjesteseng fra IKEA, og den er IKKE god å ligge på, men vi har en ekstra madrass som vi bruker oppå den, og da er den helt super. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #13 Del Skrevet 28. september 2006 Tenker på å kjøpe en slik oppblåsbar seng/madress som de selger blant annet på jysk og clash olson. Men hvordan er disse å ligge på? er jo bare til bruk en gang i mellom når vi har overnattingsgjester, men sover man overhodet godt på de? ← Og så er de kjempefine og ha med ut og bade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #14 Del Skrevet 28. september 2006 Den madrassen vi har egner seg ihvertfall ikke til bading, da den må kobles til strøm for å blåses opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. september 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 28. september 2006 De har i allefall 2 typer der.. den ene (til ca 500kr) hadde innebygd pumpe og den andre (til 900kr) måtte man pumpe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå