Gå til innhold

Oppblåsbar seng

Pasha

Anbefalte innlegg

Tenker på å kjøpe en slik oppblåsbar seng/madress som de selger blant annet på jysk og clash olson.

Men hvordan er disse å ligge på?

er jo bare til bruk en gang i mellom når vi har overnattingsgjester, men sover man overhodet godt på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke kjøp for billig iallefall. Jeg hadde kjøpt en sånn oppblåsbar seng som gjester skulle få ligge på. Vi blåste den opp for å prøve den ut selv. Den var kjempebra å ligge på, men da vi skulle pakke den sammen dagen etterpå ville ikke lufta gå ut av det ene ''rommet'' inni. Så vi ble stuck med en semi-fylt seng...... Ikke så kult.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den vi kjøpte kosta ca 560 kroner, men den var ikke kjøpt hos noen kjede bare en liten lokal butikk. Så på Jysk har de nok mer kvalitet for penga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet på en sånn som gjest ved flere anledninger. Fungerer helt greit, men det gjelder å finne den rette luftbalansen. De kan "fise" litt når man snur seg i løpet av natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer gjest.

Kanskje gå for en sånn en da.

Sikkert bedre å sove på en sånn der sammenleggbar

Campingsengtype med 5 cm madrass? De er helt grusomme, og bør kun brukes til mennesker man virkelig hater :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått en slik oppblåsbar seng, og er veldig fornøyd med den.

Har bare fått positive tilbakemeldinger fra gjester som har ligget på den.

Tror den ble kjøpt på Jysk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bør kanskje ikke gi den sammenleggbare ikea/jysk senga til gjestene fra amerika da nei... :ler:

Sist jeg sov på en slik sammenleggbar seng trur jeg at jeg var sånn ca 10 år.. så om jeg lå godt husker jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en oppblåsbar fra Jysk, og den er veldig god å ligge på, hvis man, som noen skrev her, ikke pumper for mye luft i den.

Vi har også en sammenleggbar gjesteseng fra IKEA, og den er IKKE god å ligge på, men vi har en ekstra madrass som vi bruker oppå den, og da er den helt super.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på å kjøpe en slik oppblåsbar seng/madress som de selger blant annet på jysk  og clash olson.

Men hvordan er disse å ligge på?

er jo bare til bruk en gang i mellom når vi har overnattingsgjester, men sover man overhodet godt på de?

Og så er de kjempefine og ha med ut og bade ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har i allefall 2 typer der..

den ene (til ca 500kr) hadde innebygd pumpe og den andre (til 900kr) måtte man pumpe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...