Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tingelng
Skrevet

Jeg elsker å melde meg inn i bokklubber o.l

Er det flere som meg? 8)

Erdet noen som har tips om klubber jeg kanskje ikke er medlem av.

Video, dvd, pc spill o.l er og aktuelt.

Hva er din favoritt klubb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For tida er jeg kun medlem i to barnebokklubber via ungene.

Har vært med i mange; Nye bøker,, Den Norske bokklubben, Mat og vinglede, Romanklubben, Hobbyklubben.....

Favoritten var absolutt Mat og vinglede :) , men det ble fort dyrt for jeg klarte jo ikke å avbestille noen av bøkene (elsker kokebøker).

Så, jeg gjorde kort prosess og meldte meg ut av alle bortsett fra barnebokklubbene.

Så får vi se, om jeg melder meg inn igjen når jeg blir gammel :lol: !!

Skrevet

...ja,det er flere som deg...!! :ler:

..er for tiden med i Nye Bøker,Dagens Bøker,Den Norske Bokklubben, Krim & Spenning, Lyrikkklubben, Romanklubben,Hobbyklubben, Hobbyglede, Boksamleren...puh! 8)

Og det går faktisk veeldig greit og holde orden på avbestillinger og sånt. Pleier å gjøre det gjennom nett-sidene til bokklubbene,nemlig! Det dumper bokklubb-blad i postkassa mi nesten hver dag...he-he...!! :lol:

Skrevet

Trodde jeg var helt alene i verden om å være hekte på bokklubber, krim og spenning er jo favoritten da. Jeg klarer ikke å komme på alle klubbene jeg er med i en gang.....

Ser jeg en ny en, så melder jeg meg på!!!

Bøker er digg, esse.... :briller:

Skrevet

Har etter hvert funnet ut at bokklubber gir meg mere frustrasjon enn glede. De klarer alltid å ha avbestillingsfristen like før jeg kommer fra ferie eller midt i eksamensperioden når jeg ikke får gjort sånnt. Plagsom! Har meldt meg ut av allt unntatt verdensbiblioteket, og bruker heller pengene på ekte RL bokhandler. Elsker nemlig å gå i bokhandler, og nå kan jeg faktisk kjøpe noe der også. Får jo se på bokklubben sin hjemmeside hva som er månedens bok, også kan jeg bare kjøpe den i bokhandelen dersom jeg vi ha den. Litt dyrere, men det er fort spart inn på at jeg slipper å få bøker jeg ikke egentlig vil ha.

Skrevet

Helt enig med Ragnhild. Har bokhyllene fulle av bøker jeg ikke fikk avbestilt.

Jeg pleier å sjekke opp hjemmesidene til bokklubbene og gå på biblioteket for å låne boken. Evt. sette meg på venteliste. :ler:

Det blir mye billigere på den måten :wink:

Skrevet

www.energica.no alternativ bokklubb:)

Skrevet
:( Jeg var en gang medlem i en musikk-klubb. De tjente store penger på at jeg ikke husket å avbestille "månedens cd". Jeg bestemte meg for å aldri bli med på noe slikt igjen.
Skrevet

Hei!

Jeg er medlem av Bokklubben Nye Bøker, Den Norske Bokklubben, Dagens Bøker, Krim og Spenning, Villmarksliv, Cappelens Bokklubb og Boksamleren. Går greit å avbestille bøkene, pleier å alltid avbestille hver gang jeg får medlemsblad fra de ulike klubbene. Kjapt og greit via internett.

Klems,

Julie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...