Gå til innhold

Oral

Gjest Gjest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere er viktigst, få eller gi? Har inntrykk av at overraskende mange synes det er vel så viktig å gi som å få. Spesielt da menn. Men hva får man egentlig ut av å gi til en som har sperrer mot det eller ikke ønsker dette? Dvs gi til en som ikke har glede av det? Motsatt kan jeg forstå, at man kan ha rent fysisk glede av å få selv om partneren ikke synes det er det store. Men gleden av å gi ligger vel i at partneren liker det? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å både gi og å få, men hater 69. Det blir for mye mas. Jeg liker å konsentrere meg om og å nyte en ting av gangen.

Skrevet

Liker å få, men nyter det like mye å gi, for da vet jeg motpartneren har det bra :) -pluss at jeg digger å ha en pikk i munnen :sjarmor:

Gjest Rilokiley
Skrevet

Enig med Snuske...

Og 69 blir jeg bare mer og mer begeistret for

Skrevet

jeg elsker å få, men faktisk enda mer å gi :) for det finnes ikke noe mer hissende å gjøre noe deilig for mannen min, det gjør meg enda kåtere ;)

Skrevet

Eg lika best i gi!

har enda ikkje opplevd at eg kjem når mannen gir..

Skrevet

Er ikke spesielt glad i noen av delene faktisk.

Synes det er bedre å gå enn å gi. Men prøver å gjøre noe med dette.... (les: andre tråder)

Skrevet

Er utrolig digg å få, men når jeg gir og ser hvor mye kjæresten min liker det, så blir jeg både glad og kåt..

Synes begge er deilig, og jeg synes det er viktig at begge både får og gir.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er flinkere til å få enn til å gi.. :sjarmor: (beste jeg vet;))

Skrevet

Ja takk, begge deler! Gjerne samtidig, men ikke nødvenigvis.

Skrevet

Ingen som egentlig svarer på spørsmålet, de som liker å gi gjør det fordi partneren liker det. Men ville dere hatt noen egeninteresse av det hvis partneren ikke likte eller ønsket det?

Skrevet

Ja takk begge deler! :sjarmor:

Men er nok også flinkere til å gi enn å ta i mot selv, for da har jeg kontroll! ;):sjenert:

Skrevet
Men gleden av å gi ligger vel i at partneren liker det?  :forvirret:

Jeg ville hatt mindre glede av å gi om han ikke likte det, for å si det sånn.

Likevel er det min nytelse som gjør at jeg elsker det.

Skrevet

Jeg elsker å gi! MEN kan bli lei etter en stund dersom han aldri kommer (les: er drita full).

Liker å få og, men det kan jeg også gå lei av dersom han ikke er spesielt dyktig. Blir fort rastløs etter å ha han inni meg heller! Hadde derimot en type en gang som var helt fantastisk på det der med oralsex, og da elsket jeg å få det. Tror han har ødelagt litt for meg, ingen mann i ettertid har vært på hans nivå. Og dermed ble oralsex litt kjedelig..

Dersom en fyr sa at han ikke likte det, så ville jeg nok bedt ham om å gi det en sjanse så skulle jeg sikkert klart å omvende han! Hvis han fremdeles ikke var spesielt gira, så hadde jeg nok klart meg uten å gi blowjobs. Men det hadde vært et savn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...