Seterjenta Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Vi kommer til å la lillefrøken sove ute hvertfall en gang om dagen i vogna. (gjorde dette med første også, og har veldig god erfaring m det!) Problemet vårt er bare at naboen har ei bikkje de ikke har styr på, og senest nå i ettermiddag fant jeg henne på trappa vår, hvor hun dro utover en søppelpose som jeg nettopp hadde satt dit for å kaste når jeg skulle dra.. Er det noen som kjenner til hvilke regler som fins om hunder og båndtvang etc? Blir litt arg her...
Malama Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Det spørs hvor dere bor, hva slags båndtvang det er. De fleste bykommuner har i alle fall "genrell båndtvang året rundt", men slik er det ikke alle steder. (nå er jo dette et tema som har med helt andre ting enn vognsoving å gjøre da (selv om det er derfor du lurer på det) så å edre overskriften og gjerne få det flyttet til et annet forum er nok ikke så dumt...)
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Hunder man ikke har kontroll over skal uansett ikke holdes løse samme om det er generell båndtvang eller ei. Jeg ville sagt klart fra til naboen at dere opplever det som et problem at den går løs slik - det høres jo ikke helt normalt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå