Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2003 #1 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg har vært sammen med kjæresten min i godt og vel tre år, og tror vi begge har vært strålende fornøyd med sexlivet. Han gav seg aldri før jeg var tilfredsstilt, samme hva han måtte gjøre for å få det til. Siste 1 1/2 har derimot vært en nedtur. Grunnet studier bor vi langt fra hverandre, og ser hverandre svært sjelden. Når så endelig stunden jeg har gledet meg på i ukevis kommer, er den over på et blunk. Etter på er han lite villig til på bli med på mer "tøys". Dagen etter på er det samme leksa. Jeg er stor kåt og byr meg fram som best jeg kan. Han blir også veldig kåt , så lenge det varer. Er det mulig at han blir for kåt???? Synes dette er veldig vanskelig å snakke med ham om. Han ser ikke direkte lykkelig ut etter utløsning. Sovner i rakettfart eller gjemmer seg til jeg har fått klærne på igjen, stakkar. Forholdet ellers virker bedre enn aldri før. Han er kjempe kosete, og viker ikke fra min side et minutt når vi endelig er sammen. Tviler ikke et sekund på at han virkelig elsker meg, men jeg savner sexlivet vårt. HJELP :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå