Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 (endret) Mistenker at jeg egentlig bør holde meg laaangt unna ( ), men hva synes dere andre? Kan jenter i min størrelse med rund rumpe bruke drainpipes, eller blir jeg seendes ut som en omvendt pyramide? Hvilke sko vil i så fall være mest flatterende til? Innbiller meg at det stort sett bare er de i mindre størrelser og de med flatere rumpe/androgyn fasong som får flatterende figur i drainpipes, eller er jeg for kritisk? Endret 26. september 2006 av Pheps
Millis Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Du kan jo risikere å se ut som en gulrot, men i og med at jeg ikke har sett deg, er det jo umulig å si om det gjelder deg. Jeg er 160 normale hofter og veier 53 kg og går med drainpipes som ikke er så utrolig smale i ankelen.
Gjest Deception Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Drainpipes framhever jo formene, så det kommer an på hva du vil oppnå. Jeg har ganske smale hofter, og føler at jeg får former med drainpipes, så kanskje det vil framheve kvinnelige hofter enda mer? Men det skader virkelig ikke å prøve. Levi's 571 er nok en fin modell å prøve, for den er ikke så syltrang i leggen (forutsatt normal leggvidde).
Gjest Sandoz Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Nå synes jeg stort sett at drainpipes ser ille ut på de fleste, men jeg synes det ser best ut på dem med lite former. Jeg prøvde f.eks. ved et uhell bukser med lignende fasong, og så helt hakke forjævlig ut, mest pga de trange leggene.
Gjest Fruktfat Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Innbiller meg at det stort sett bare er de i mindre størrelser og de med flatere rumpe/androgyn fasong som får flatterende figur i drainpipes← enig. ikke nødvendigvis mindre str, men tynne jenter uten former.
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Jeg synes absolutt de er finest på tynninger, men jeg ser jo at alle går med dem om dagen, og det plager ikke.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Bruk hva du vil, men hvis du har tenkt til å se fin ut, så er vel ikke den buksetypen det rette valget da. Men hver sin smak. :icon_smile:
Gjest Deception Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Nå er jo etter sigende bootcut på vei tilbake allerede, så det finnes noe for enhver smak.
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Jeg tror vi kan ha ca. samme "problem". Jeg bruker 36/38 i klær, men syns det er vanskelig med bukser med mye stretch fordi jeg føler selv at jeg har smale lår og en litt utstående rumpe i forhold . Men jeg tror ikke dette er så påfallende som jeg syns selv. Kjøpte meg til slutt en drain pipe-aktig bukse (uten at jeg har helt kontroll på definisjonen av drain pipe), og det ser ganske greit ut. Nå er riktignok ikke problemet at hoftene mine er så brede, mer det at jeg føler det lett blir fokus på rumpa i drain pipes. Men syns hvertfall at det går greit, så lenge jeg holder meg unna de i supertynt stoff og med veldig smale bein. Jeg syns man skal gå i det man føler for uansett, men i str 38 bør det hvertfall ikke være noe problem.
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Ser at flere har konkludert med det samme som meg, så da tror jeg at jeg styrer unna. Noen som har gode tips til buksemodeller for ei med sprettrumpe? Fremhever gjerne rumpa, men det må jo være litt balanse oppe og nede. Og hvilken tommestr. i jeans når jeg bruker 38 til vanlig?
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 En liten avsporing...Hva er drainpipes ?
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. september 2006 #12 Skrevet 26. september 2006 Og hvilken tommestr. i jeans når jeg bruker 38 til vanlig? ← Jeg bruker stort sett 38 i bukser og 29 i olabukser.
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #13 Skrevet 26. september 2006 En liten avsporing...Hva er drainpipes ? ← Drainpipes er bukser som er trange hele veien ned, også i leggene.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #14 Skrevet 26. september 2006 vanskelig å si. jeg syns ikke jeg kler drainpipes siden jeg har litt store lår. og helt motsatt, jeg så en dame i byen. hun var slank, intet overflødig fett på kroppen men hun var hjulbent og hun hadde drainpipes og høyhælte sko. og jeg syns ikke det var pent på henne. fordi drainpipes framhevet tomrommet mellom lårene hennes og hjulbentheten hennes.
Ciara Skrevet 26. september 2006 #15 Skrevet 26. september 2006 Jeg er også størrelse 38, og bruker drainpipes. Jeg har fått høre at jeg kler dem, og jeg synes det også selv. Men jeg har lange og slanke bein, så det kan jo være grunnen. Syntes det var utrolig uvant i starten, men liker dem nå. Jeg har ikke valgt en modell som er ekstremt smal i leggen heller.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #16 Skrevet 26. september 2006 vanskelig å si. jeg syns ikke jeg kler drainpipes siden jeg har litt store lår. og helt motsatt, jeg så en dame i byen. hun var slank, intet overflødig fett på kroppen men hun var hjulbent og hun hadde drainpipes og høyhælte sko. og jeg syns ikke det var pent på henne. fordi drainpipes framhevet tomrommet mellom lårene hennes og hjulbentheten hennes. ← Problmet er vel helst at hjulbeine er interessert i mote da, de kan jo ikke bruke bukser i det hele tatt uten at hjulbeintheta fremheves.
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #17 Skrevet 26. september 2006 Problmet er vel helst at hjulbeine er interessert i mote da, de kan jo ikke bruke bukser i det hele tatt uten at hjulbeintheta fremheves. ← Drainpipes framhever hjulbeinthet ganske mye mer enn andre bukser. Jeg ser bittelitt hjulbeint ut i de buksene selv, enda jeg ikke er det. Mellomrommet mellom låra blir bare ekstra framhevet på en mystisk måte.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #18 Skrevet 26. september 2006 Jeg er så uheldig å være født helt hjulbeint og det ser jo mildt sagt ikke klokt ut. Og bedre blir det ikke av at andre mener det samme, men det er jo bare fælt. Føler meg skikkelig freak altså. Skulle ønske det gikk ant å opereres, men det gjør det nok ikke. Blir helt deppa hver eneste gang jeg står i et prøverom og skal prøve fine klær, det ser jo like fælt ut alt sammen. Så jeg burde virkelig slutte og interessere meg for mote, og springe og gjemme meg innerst inne i et kott og bli der forever. :cry:
Rikke Skrevet 26. september 2006 #19 Skrevet 26. september 2006 Jeg er en str 40 med sprettrumpe og generelt noe runde former - og jeg går rundt med smale jeans/drainpipes/hva det nå enn heter. De som synes det ser fælt ut får bare synes det. Alle kan ikke være modelltynne heller.
Sahara Skrevet 26. september 2006 #20 Skrevet 26. september 2006 Synes ikke man må være syltynn for å bruke drainpipes! Jeg er også str. 40, og har flere par smale bukser. Bare fint med litt former, så man ikke er helt "rett opp og ned" heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå