Gjest Jamila Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Emnetittelen sier vel det meste... Forsøker å sette opp en PayPal konto. Får beskjed (ved å logge inn direkte på www.paypal.com) at jeg må ha en firesifret kode OG at jeg må sende en faks med masse info for å komme i gang. Har dere gjort dette? Har overført 1000 NOK til min PayPal konto. Stemmer det at jeg ikke kan aksessere (altså handle for) disse 1000 kronene før jeg har faxet og firesifret kodet og alt det? Hmm.... er ikke så enkelt som jeg trodde dette..... HJELP MEG PLEASE!
Gjest Jamila Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 .... sa også ok til å overføre to doller og noe for å få en "expanded account". Bruker SKandiabanken-kortet mitt. Hvor kan jeg finne den 4 sifrede koden? Noen som vet?
Susan Sto Helit Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Det er ikke den som står bakpå kortet da? Mente hele dette paypal opplegget var ganske selvforklarende jeg... :klø: Men satte opp med trekk fra visa, og ikke sånn at jeg skulle ha penger på paypal konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå