Gjest Deception Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 OK, jeg innrømmer det, men jeg har aldri turt å kjøpe noe som helst fra Ebay. Det virker så skummelt, og jeg får litt kaosfølelse. Men jeg har lyst til å prøve, og lurer på hva som er den lureste framgangsmåten. Paypal? hvordan funker det? Eventuelt betale med kredittkort (kanskje ikke så lurt). Tell me!
Susan Sto Helit Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Betale med visa via paypal? Opprett en paypalkonto som trekker pengene fra visakortet ditt. Skulle det bli noe tull, har du både visa og paypal til å hjelpe deg. Har fungert fint for min del.
Gjest Deception Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Betale med visa via paypal? Opprett en paypalkonto som trekker pengene fra visakortet ditt. Skulle det bli noe tull, har du både visa og paypal til å hjelpe deg. Har fungert fint for min del. ← Går det også an? Jeg må nok lære meg litt, ja. Jeg registrerte forresten en paypal-konto for over ett år siden, men har glemt hvilket kort den er tilknyttet. Hvordan finner jeg ut det? Jeg har logget meg inn, men finner ikke ut av det.
Susan Sto Helit Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 kanskje det går an å sende en mail til paypal? (Spør etter noen få siffer av kortnummeret, hvis de ikke vil gi deg hele. )
Nilma Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg registrerte forresten en paypal-konto for over ett år siden, men har glemt hvilket kort den er tilknyttet. Hvordan finner jeg ut det? Jeg har logget meg inn, men finner ikke ut av det.← Se under "Profile", der er det et valg som heter "Credit cards" eller noe liknende, der skal du kunne se de fire siste sifrene av kortet du har registrert.
Gjest Deception Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Tusen takk! Jeg fant ut av det. Nå gjelder det å tørre å kjøpe en ting. Noe bittelite for å teste.
Lassie Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Jeg var også veldig skeptisk og syntes Ebay var skummelt, men så tok jeg sjansen i helgen (var egentlig da jeg oppdaget at det var interessante ting for meg der også, hehe). Har vunnet to auksjoner, tilsammen 170 NOK (inkl, porto). Har betalt via Paypal og fikk mail av en selger søndag og en i dag om at varene mine er sendt. Så jeg venter i spenning, men jeg ser at veldig mange har hatt mye positive erfaringer med Ebay. Men pass på å kjøpe kun av dem som har minst 99% positiv feedback, det leste jeg nemlig var lurt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå