Gjest Vilja :-) Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Er litt usikker på hvorvidt jeg skal foreta en bestilling eller ikke. Så kanskje deres meninger får meg til å ta en endelig avgjørelse støvletter
Karamba Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Jeg likte dem ikke. Ikke helt min stil...
Gjest Deception Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Fasongen var OK, men jeg likte verken pelskanten eller den lyse sålen.
Frk Doodad Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Fasongen var OK, men jeg likte verken pelskanten eller den lyse sålen. ← Enig
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Er litt usikker på hvorvidt jeg skal foreta en bestilling eller ikke. Så kanskje deres meninger får meg til å ta en endelig avgjørelse støvletter ← Synes den var fin jeg, Kjøp, kjøp, kjøp!
Najs Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Ikke noe jeg ville kjøpt. Ser litt ut som noe bestemor kunne gått med igrunn.
juliannae Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Hvis jeg skal være ærlig var de grusomme. tror kanskje farmor hadde digga de. Dyr var de og
Gjest Vilja :-) Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Hvis jeg skal være ærlig var de grusomme. tror kanskje farmor hadde digga de. Dyr var de og ← Bare å være ærlig! Forøvrig er det jo så mangt man går med til tross for at det mer tilhører stilen til tidligere generasjoner Men ja, enig i at 1700 kr er i dyreste laget for dette skoparet.
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Liker verken fuskepels eller kilehæl, men jeg synes igrunn hele støvletten var fæl.
Millis Skrevet 26. september 2006 #12 Skrevet 26. september 2006 Hadde de vært uten pelskant og med sort såle hadde de vært drømmeskoparet for meg, NOEN SOM HAR SETT NOE SLIKT SOM KAN VISE?? JEG LETER!!!
Gjest Kitten Skrevet 26. september 2006 #13 Skrevet 26. september 2006 (endret) Jeg synes ikke de var noe fine, pelskanten som gjorde det største utslaget. Hælen kunne godt vært i samme farge som resten av støvletten, og uten pelsen... Endret 26. september 2006 av Kitten
aline Skrevet 26. september 2006 #14 Skrevet 26. september 2006 likte heller ikke denne, verken pelskanten, fargen på sålen, sålen, eller formen på støvelen.. men alle har jo forskjellig smak, så det viktige er jo hva du selv synes. synes du de er dritfine, så kjøp dem.
Gjest Tanita Skrevet 26. september 2006 #15 Skrevet 26. september 2006 Min mormor brukte nesten helt like, så nei jeg hadde nok ikke kjøpt disse.
Gjest Vilja :-) Skrevet 26. september 2006 #16 Skrevet 26. september 2006 likte heller ikke denne, verken pelskanten, fargen på sålen, sålen, eller formen på støvelen.. men alle har jo forskjellig smak, så det viktige er jo hva du selv synes. synes du de er dritfine, så kjøp dem. ← Klart det, men hadde ikke laget denne tråden om jeg syntes de var dritfine Er litt ambivalent. De koster jo endel, så "andres blikk" kan hjelpe meg å ta en bestemmelse. Jeg synes i utg.punktet de er greie nok; enkle i stilen, og jeg liker pelskant (ikke nødvendigvis _denne_ pelskanten, men har ikke kommet over lignende skotype med pelskant). Men jeg kommer ikke til å kjøpe skoene. Takk for tilbakemeldinger, folkens.
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. september 2006 #17 Skrevet 26. september 2006 Jeg er ikke glad i verken kilehæl eller pelspynt på sko, selv om jeg syns det kan være litt fint med sko og såle i forskjellig farge. Uten pelskant og med vanlig hæl, ville jeg gjerne kjøpt dem. Det at besteforeldregenerasjonen vår kunne gått i bestemte klesplagg eller skotøy, er virkelig ikke noe hinder for meg forøvrig. Jeg syns det spørs helt hva man kombinerer det med.
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #18 Skrevet 26. september 2006 Huff, nei de likte jeg ikke! De lignet noe som min bestemor kunne finne på å tre på beina!
Gjest Malina Skrevet 26. september 2006 #19 Skrevet 26. september 2006 Nei, de var ikke nor særlig,synes jeg. Fargen var all right,men ikke noe av det andre
Gjest kitten utlogget Skrevet 26. september 2006 #20 Skrevet 26. september 2006 Det at besteforeldregenerasjonen vår kunne gått i bestemte klesplagg eller skotøy, er virkelig ikke noe hinder for meg forøvrig. Jeg syns det spørs helt hva man kombinerer det med. ← Ikke noe hinder her heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå