Gå til innhold

Hva synes dere

Anbefalte innlegg

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Er litt usikker på hvorvidt jeg skal foreta en bestilling eller ikke. Så kanskje deres meninger får meg til å ta en endelig avgjørelse :)

støvletter

Gjest Deception
Skrevet

Fasongen var OK, men jeg likte verken pelskanten eller den lyse sålen.

Skrevet
Fasongen var OK, men jeg likte verken pelskanten eller den lyse sålen.

Enig

Skrevet
Er litt usikker på hvorvidt jeg skal foreta en bestilling eller ikke. Så kanskje deres meninger får meg til å ta en endelig avgjørelse :) 

støvletter

Synes den var fin jeg, Kjøp, kjøp, kjøp! :)

Skrevet

Ikke noe jeg ville kjøpt. Ser litt ut som noe bestemor kunne gått med igrunn.

Skrevet

Hvis jeg skal være ærlig var de grusomme. tror kanskje farmor hadde digga de. Dyr var de og

Skrevet
Hvis jeg skal være ærlig var de grusomme. tror kanskje farmor hadde digga de. Dyr var de og

Bare å være ærlig! Forøvrig er det jo så mangt man går med til tross for at det mer tilhører stilen til tidligere generasjoner ;) Men ja, enig i at 1700 kr er i dyreste laget for dette skoparet.

Skrevet

Liker verken fuskepels eller kilehæl, men jeg synes igrunn hele støvletten var fæl.

Skrevet

Hadde de vært uten pelskant og med sort såle hadde de vært drømmeskoparet for meg,

NOEN SOM HAR SETT NOE SLIKT SOM KAN VISE?? JEG LETER!!!

Skrevet (endret)

Jeg synes ikke de var noe fine, pelskanten som gjorde det største utslaget. Hælen kunne godt vært i samme farge som resten av støvletten, og uten pelsen...

Endret av Kitten
Skrevet

likte heller ikke denne, verken pelskanten, fargen på sålen, sålen, eller formen på støvelen..

men alle har jo forskjellig smak, så det viktige er jo hva du selv synes.

synes du de er dritfine, så kjøp dem.

Skrevet

Min mormor brukte nesten helt like, så nei jeg hadde nok ikke kjøpt disse.

Annonse
Skrevet
likte heller ikke denne, verken pelskanten, fargen på sålen, sålen, eller formen på støvelen..

men alle har jo forskjellig smak, så det viktige er jo hva du selv synes.

synes du de er dritfine, så kjøp dem.

Klart det, men hadde ikke laget denne tråden om jeg syntes de var dritfine :) Er litt ambivalent. De koster jo endel, så "andres blikk" kan hjelpe meg å ta en bestemmelse.

Jeg synes i utg.punktet de er greie nok; enkle i stilen, og jeg liker pelskant (ikke nødvendigvis _denne_ pelskanten, men har ikke kommet over lignende skotype med pelskant).

Men jeg kommer ikke til å kjøpe skoene. Takk for tilbakemeldinger, folkens.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg er ikke glad i verken kilehæl eller pelspynt på sko, selv om jeg syns det kan være litt fint med sko og såle i forskjellig farge. Uten pelskant og med vanlig hæl, ville jeg gjerne kjøpt dem.

Det at besteforeldregenerasjonen vår kunne gått i bestemte klesplagg eller skotøy, er virkelig ikke noe hinder for meg forøvrig. Jeg syns det spørs helt hva man kombinerer det med.

Skrevet

Huff, nei de likte jeg ikke! De lignet noe som min bestemor kunne finne på å tre på beina! :eeeh:

Skrevet

Nei, de var ikke nor særlig,synes jeg. Fargen var all right,men ikke noe av det andre ;)

Gjest kitten utlogget
Skrevet
Det at besteforeldregenerasjonen vår kunne gått i bestemte klesplagg eller skotøy, er virkelig ikke noe hinder for meg forøvrig. Jeg syns det spørs helt hva man kombinerer det med.

Ikke noe hinder her heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...