Amber Skrevet 26. september 2006 #1 Del Skrevet 26. september 2006 Radio 1 arrangerer singelparty i oktober... noen som skal? Noen som har vært tidligere år? Står ikke noe om hvor det skal være da, men hadde vært gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 26. september 2006 #2 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Jeg var på en slik fest for mange år siden. Det var ikke noe annet enn en vanlig tur på byen. Riktignok med litt flere "Radio 1"-lyttere rundt meg enn hva jeg var vant med. Venter på at P2 og alltid nyheter skal dra i gang singelparty. Endret 26. september 2006 av punktom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. september 2006 #3 Del Skrevet 26. september 2006 Venter på at P2 og alltid nyheter skal dra i gang singelparty. ← Da kommer sørenmeg jeg, til og med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kriz Skrevet 26. september 2006 #4 Del Skrevet 26. september 2006 http://www.radio1.no/trondheim/trondheim/m...nkurranser/9134 Har meldt meg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå