Karamba Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Er det noen her som kjøper kanin-fòret på Felleskjøpet? Lurte bare på om det er ok?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Vi kjøper kraftfôret på Felleskjøpet, ja. Vi er veldig fornøyd:-) Tror det er mange oppdrettere og andre som bare bruker dette fôret, i tillegg er det endel som har "spesialblandinger" m ed noe hestefôr, drøv moderat o.l, men dette kan jeg ikke i detalj. Det som er bra med FK-pelletsen er at den inneholder bra med trevler og bra balanse mellom protein og sukker. Dersom du vil høre mer om fôring av kanin kan du sjekke Norsk Kaninforum. Men du må melde deg inn for å lese der, da.
Karamba Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Vi kjøper kraftfôret på Felleskjøpet, ja. Vi er veldig fornøyd:-) Tror det er mange oppdrettere og andre som bare bruker dette fôret, i tillegg er det endel som har "spesialblandinger" m ed noe hestefôr, drøv moderat o.l, men dette kan jeg ikke i detalj. Det som er bra med FK-pelletsen er at den inneholder bra med trevler og bra balanse mellom protein og sukker. Dersom du vil høre mer om fôring av kanin kan du sjekke Norsk Kaninforum. Men du må melde deg inn for å lese der, da. ← Takk for hjelpen!
Trampe Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Min vil ikke ha kraftforet derfra. Han er nok bortskjemt på gnagerblanding fra dyrebutikken ja... Får han ikke til å spise kraftforet. Får han det spiser han bare høy...
la Flaca Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jepp. Har gått over til det nå, siden Tropehagen Zoo droppet å selge pellets, og bare har sånn blanding. Ikke spesielt bra for kaninene siden de fleste bare spiser de bitene de liker og blir feilernært. Mange styrer unna de ekstra harde bitene for eksempel, slik at bittet blir feil og tennene for lange. Pellets fra Felleskjøpet er absolutt et bra fôr for kaniner.
Gjest Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Hvis du mener kalle kaninpellets så er det kjempebra.. Tilogmed mine marsvin elsker dette foret og jeg ble faktisk anbefalt og bruke det til svina mine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå