Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 http://www.kjendis.no/2006/09/26/477879.html
Gjest Alf Kaida Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Uff, og så han som er gift med slik en skjønn solstråle!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Uff, det er stygt og le av det men........
Carrot Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Ja det er vel dårlig gjort å le - men jeg skjønner at noen velger å gjøre det.. Jeg er ikke en av dem - dette viser egentlig hvor lett kjente og profilerte mennesker blir utsatt for større press hvis man kan kalle det det - tenk på hva hans kone har levd med da i alle årene, og skilsmisse var nok helt uakseptabelt som løsning - de måtte bare fortsette... Ille... Stakkars mann også som har blir utsatt for noe slikt.. I bestefall håper jeg moren dømmes hardt men i verste fall er det datteren som lider her.. Enkelte damer overrasker meg - ikke rart noen syns arten kvinner er hunndjevler
Gjest Lizzi Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Jeg synes at dette kun er tragisk for familien det gjelder. Og det burde ikke være en sak for media.
Gjest Lovegeckos Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Jeg er helt enig at dette ikke er en sak for media! Jeg må også få si siden kongfamilien blir tatt opp: Avskaff hele den gamle, dyre,udemokratiske, føydalistiske institusjonen en gang for alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå