Nanella Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Jeg driver å sparer til langt hår og har nå hår til nedenfor skuldrene. Jeg har tykt hår og masse hår. Greit nok det. Men nå har det blitt slik at det ser slitt ut uansett hva jeg gjør. Jeg har jo klippet tuppene jevnlig, men det ser like jævlig ut fordet... Det ser skikkelig slitt ut! Er det noen produkter dere kan anbefale meg. En shampoo/balsam reconstruct produkt jeg burde bruke som hjelper??? Håret i seg selv er ganske mykt, men tørt... Jeg bruker ikke billigprodukter. Jeg tenkte hvertfall å kjøpe K-pak reconstucter, men vet ikke om den vil hjelpe meg eller om jeg burde heller kjøpe noe annet. ALLE TIPS TAS I MOT MED STOOOOOOOOOOOOOR TAKK!!!!!
Gjest Lanyah Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Når du sier at håret ditt er mykt, men tørt. Så sier det meg at håret ditt IKKE er tørt. Tror det heller er slitt. For tørt hår kjennes ikke mykt ut. Jeg har vel ikke så veldig gode råd, siden du allerede bruker produkter med kvalitet. Jeg har samme problem så deg, sparer på langt. Men det ser så slitt ut, så jeg må hele tiden klippe det. Men etter jeg har nå begynt på Redken Extreme serien, har håret kommet seg veeeeeldig! Mange sier håret blir stivt av de produktene..., men jeg synst det er verdt det. Jeg har ikke merket noe til den stivheten. Nå har håret mitt vokset en del og jeg slipper å klippe det, takket være disse produktene...! Dessuten har håret mitt blitt blankere og ser friskere ut!
Aiv Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Jeg sparer også til langt hår, og bruker dermed Redken extreme anti snap i nedre delen av håret. Bruker også en fuktighetskur til Redken som heter water rush og synes at disse to hjelper på håret mitt.. Men nå har jeg tynt nordisk hår.
Charmina Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Ble bare så yr når jeg så deg her inne silje:) at jeg måtte hoppe litt
Gjest Rilokiley Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Jeg får veldig slitt hår fort. Jeg bruker balsam, lar den virke ekstra lenge, og grer håret med fingrene i dusjen. Etterpå så tar jeg i leave in conditioner, og gnir inn litt sånn "shine serum", også prøver jeg å unngå å gre og føne det. Det hjelper ganske mye for meg ihvertfall:)
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Jeg vil anbefale deg Sebastian Portion 9 som du har i til daglig for å få ned "brusete" og "slitt" hår. Det får håret til å se fint og helt ut. Og Sebasitan Laminates Masque som hårkur, er kjempefin mot slitt hår.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Har vært borte noen dager nå så har ikke fått sjekket denne tråden før nå! Du beskrev håret mitt ganske bra Tanita, kanskje jeg skal prøve meg på de produktene da. Jeg prøver så håper jeg på det beste! Takk for tips!
Gjest Tanita Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Jeg kan garantere deg at du blir positivt overrasket over produktene!
Nanella Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2006 finner ikke den hårkuren som du snakker om på nettet jeg... Er på lookfantastick. Hmm...
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vil anbefale deg Sebastian Portion 9 som du har i til daglig for å få ned "brusete" og "slitt" hår. Det får håret til å se fint og helt ut. Og Sebasitan Laminates Masque som hårkur, er kjempefin mot slitt hår. ← Er ikke den kuren fra Sebastian full av silikonstoffer? mener å ha lest det engang her inne.....
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Nei det tror jeg ikke. Det sakal være 9 naturlige stoffer som pleier håret. Du må se under orginal på sebastian. Les også alle members rewier,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå