Gå til innhold

Flott forum

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har akkurat oppdaget dette mediet, og forsøker å gjøre meg opp en mening.

Midt i blinken for meg, var min første tanke. Har nok venninner, og i nøden er vi veldig flinke til å stille opp for hverandre, men i vår alder (er selv 36), og i en travel hverdag, har vi etterhvert funnet ut at tiden vi har sammen vil vi legge vekt på det som er godt her i livet. Ikke misforstå, vi er der virkelig for hverandre om det trengs - men et slikt forum hvor en kan lufte hva en måtte ønske til enhver tid, måtte da være toppen. Klage sine små og store fortvilelser, eller søke råd i samlivs- eller andre spørsmål - eller kanksje bare dele erfaringer på godt og vondt :)

Men hva er det jeg registrer?? Også her er visst jenter seg selv lik, og klørne kvesses. I og med at jeg er så fersk, er det vel helst innlegget til TS som skriver om feil valg av samlivspartner jeg har fulgt med på. Blir helt matt når jeg ser hvordan diskusjonen utarter seg nedover siden... Herlig med engasjement, men dette blir da litt feil...???

Er det vanlig - at diskusjonene utarter seg på slike underlige nivåer??? Eller er det aldersforskjellen på brukere her inne som gjør seg slike utslag?? Og forresten - hvilke aldersgruppe består hovedsakelig brukerne her inne av??? Noen litt mere erfarne som kan svare en nykommer???

Hm... Mulig spørsmålet mitt hører inn under en annen kategori, men det var nå her jeg ble engasjert, da...... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det vanlig - at diskusjonene utarter seg på slike underlige nivåer??? 
Ja.

Eller er det aldersforskjellen på brukere her inne som gjør seg slike utslag??
Utvilsomt. Kan f.eks. lett bli litt hett når en arbeidsledig verdensmester i begynnelsen av 20-åra skal fortelle ei som er dobbelt så gammel hvordan hun skal oppføre seg :ler:

Og forresten - hvilke aldersgruppe består hovedsakelig brukerne her inne av???
De registrerte brukerne finnes nok i alle aldersgrupper, men de som har vært mest aktive det siste året hører nok til i begynnelsen og midt i 20 åra. Og dette preger selvfølgelig forumet :)
Skrevet

katteslagsmål? ja

har alder noen betydning her? nei... her er alle like kloke/uintelligente/flate/dype, men det har ikke noe med alder å gjøre synes jeg

Kan det gi deg noe? tja

Er det gøy? JA:-)

Skrevet
katteslagsmål? ja

har alder noen betydning her? nei... her er alle like kloke/uintelligente/flate/dype, men det har ikke noe med alder å gjøre synes jeg

Kan det gi deg noe? tja

Er det gøy? JA:-)

Deilige det at alle er like - OG forskjellige... Men alder spiller ofte inn iforbindelse med f.eks livserfaring. Vet bare med meg selv at jeg i dag på mange måter er veldig forskjellig fra 20-års utgaven av meg selv. Spesielt tydelig blir det for meg når jeg tenker på meg selv som kjæreste dengang - og i dag.... Oj oj oj, for et heidundranes uvær jeg var til tider - og stakkars mann....... Men f.eks tåleranse, tålmodighet og verdisyn er iallefall for meg noe som har vokst med årene.

Likevel - jeg kan ha en hel del igjen, og lære mye av en samtale med en 20-25 åring. Virkelig - og jeg liker det :) Men på enkelte områder er det godt å kunne rådføre seg med medsøstre på sånn omtrentlig egen alder.

Derfor lurer jeg på alder her inne ;)

Evigung 36 åring ;)

Skrevet

Det er bra ting med dette forumet og mindre bra ting etter min mening.

Samme hva du evt tar opp her så risikerer du å bli hamra løs på med kritikk av mening,synspunkt,argumentasjon,kunnskap,stavefeil etc.

Trives man med det så er det mye bra her.

Trives man ikke med det så er det andre forum med en hyggeligere tone....... ;)

Skrevet

Jeg er snart 50 år og er stadig inne på dette forumet.

Fint med alle svar uansett hvilken alder som svare.

Skrevet

I begynnelsen syntes jeg dette forumet var litt overmoderert, men nå er jeg veldig fornøyd med tingenes tilstand. Ja, det er en del kvalm her også, men trådene utarter seg i det minste ikke like lett til latterliggjøring og nedtråkking etter to poster som det gjør på andre store fora jeg har sniklest.

Det gjelder å kunne sortere ut de som ikke er interesserte i å imøtekomme andre, og rett og slett overse postene deres. (Jeg har også et par på ignorere-lista mi. :tunge1:) Det er selvsagt helt greit å være uenig med andre, men det minste man kan gjøre er å være uenig på en diplomatisk, eller i det minste høflig, måte.

Selv deltar jeg ikke så mye i de rene meningsdebattene, så det er jo for så vidt mulig at jeg har et litt snillere inntrykk av KG enn det som er fakta, men jeg er uansett så veldig fornøyd med hvor mange hyggelige folk det er her som villig hjelper til dersom man lurer på noe! :)

Skrevet

Jeg har litt det samme inntrykket av KG som trådstarter, men finner ut at det går helt fint an å holde seg unna de verste feidene og heller fokusere på de mer interessante trådene. Hvis en tråd har 100-vis av innlegg kan du være sikker på at her er 40% off-topic, person i stedet for sak osv. Men mange tråder kan gi interessant og saklig informasjon og meningsutveksling om aktuelle ting og jeg har nok blitt litt avhengig av å ta en tur på KG i løpet av dagen!

Skrevet

Hei, og takk for fine svar :) Trådstarter her.

Har nå vært her inne noen dager, lusket litt rundt og involvert meg i interressante debatter etc - og moro er det. Også til tider lærerrikt.

Har også begynt å sette pris på aldersforskjellen blandt brukerne, kan lære noe av hverandre - men jeg savner kanskje en hentydning om nettopp alder i nicket. Hadde vært nyttig (sier hun som ikke enda har registrert seg som bruker, men som sagt nybegynner, så det kommer nok) ;)

Ser også at endel av de som roper høyest om person og kverulerer usakelig, er de samme fra tråd til tråd - og jeg forsto det sånn at en eventuelt kan sette opp ei sperreliste???

Hilsen ei som trives så langt, catfight til tross :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...