Arwen Skrevet 18. januar 2003 #1 Del Skrevet 18. januar 2003 Prøver og prøver og komme meg inn på spray - klassekamerater, men får bare opp feilmelding. Noen andre med samme problemet? Noen som vet hvordan jeg løser det? Feilmeldingen kommer opp når jeg har valgt hvilket navn jeg skal registrere meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lexicon Skrevet 18. januar 2003 #2 Del Skrevet 18. januar 2003 Prøver og prøver og komme meg inn på spray - klassekamerater, men får bare opp feilmelding. Noen andre med samme problemet? Noen som vet hvordan jeg løser det? Feilmeldingen kommer opp når jeg har valgt hvilket navn jeg skal registrere meg med. ja jeg hadde problemer med trinn 6 i registreingen. Jeg hadde gjort allt korrekt, men det gikk ikke alikevel til slutt kontaktet jeg de som styrer med det og fikk hjelp til slutt. De måtte få mit brukernavn og logge meg inn fiktivt et sted. Etter det gikk det rimelig greit her er noen av svarene jeg fikk av Spray: SPRAT: hva slags brukernavn og passord registrerte du deg med? Det kan skyldes at du ikke har skrevet inn korrekte opplysninger i registreringen. Kan du gå inn på medlemsdata (link fra Sprayforsiden, litt ned til venstre i blå kolonne) og sjekke at du står registrert med fullt navn, rett fødselsdato og et reellt postnummer MITT SVAR: Gjorde som dere sa. Gikk inn og rettet opp en feil, men fikk alikevel dette svaret: "Det oppsto en uventet feil under registreringen. Vennligst prøv på nytt. (Feilkode:100-11) " Akkurrat som sist jeg står oppført med korrekt navn, fødselsdato og postnr SPRAY: det kan også ha med brukernavnet å gjøre. Denne tjenesten er utviklet av Jubii i Danmark og de tillater ikke tegn som _ i brukernavnet. Dersom du har dette må du registrere en ny konto for å bruke tjenesten Mine klassekamerater. Men du kan fortsatt beholde den gamle selvfølgelig. til slutt ble det en ordning på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. januar 2003 #3 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg forsøkte for 15 min siden og fikk opp akkurat samme feilmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå