Gå til innhold

Koldtbord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som skal ha/ har hatt koldtbord i bryllupet- hvor lang tid setter dere av/ tok det?

Vi skal ha koldtbord. Vi har sagt at vi kun ønsker korte taler, og vi har en sang som skal synges først. Vi legger ikke inn noen pauser i mellom, for siden det er koldtbord er det ganske fritt til å bevege seg likevel, så folk gjør som de selv ønsker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i et bryllup nå i september som hadde koldtbord, hvor det var ca 90 gjester. Det ble brukt 3, 5 time på å spise inkl. 2 røykepauser og MANGE taler! Var litt i det lengste laget, men det var veldig mange på liten plass :) Bare sørg for å vente med sanger til de alle har fått forsynt seg 1 gang! Litt vanskelig å synge med mat i munnen :ler:

Skrevet

Takk for svar! :) Vi er 40 stk (inkl. 8 barn) til maten (resten kommer til kaffe/fest). Skulle tru det tar litt mindre tid hos oss da, siden vi er mange færre som skal stå i kø for å få mat? ;)

Flere? Må da være flere som har hatt/skal ha koldtbord i bryllupet sitt?

Skrevet

Vi kommer til å ha det, men har ikke kommet så langt at vi har tenkt på hvor lang tid det tar. Skal uansett ha alle til mat, så det er ikke så nøye. (Kanskje ikke helt det svaret du ønsket deg men ;) )

Skrevet

Har ikke bestemt hvor lang tid vi kommer til å bruke ennå, men regner med at det kommer nok til å ta et par timer ihvertfall. Er fortsatt en stund igjen til Dagen og har fortsatt flere samtaler å få tatt før den tid.

Skrevet

vi var vel ca 35-40 i min svigerinnes bryllup i sommer. Vi bruke ca 2 timer til bords.

Skrevet

Vi brukte ca 2 timer til maten, da ble det holdt noen "småtaler" underveis, og hadde ingen sanger.

Åååå som jeg skulle ønske jeg kunne få den dagen igjen :hjerter_rundt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...