Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til London til sommeren. Siden jeg har vært der tre ganger før har jeg fått med meg alle de mest kjente stedene. Lurer på om noen har funnet noen små koselige restauranter, butikker eller andre ting som de har lyst til å dele med meg. Hadde vært gøy å gjort noe annet denne gangen.

:kysse: Setter stooooor pris på alle tips. :kysse:

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva du har funnet på mens du har vært i London, men jeg har en bok om London som jeg syns er veldig fin å bruke for å lese om de forskjellige stedene.

Reisehåndbøker er ikke alltid så dumme...

Har du lyst til å se andre steder enn turistattraksjonene kan du være med på organiserte London gåturer:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1918715

Jeg er også glad i marked, slik som det i camden town (husk å gå over brua, ikke bare stopp på det første du kommer til) og portobello road ved notting hill, og jeg liker å gå gjennom Hyde Park.

I Charing Cross Rd har du masse bokhandlere, blant annet Foyles, som jeg tror er Londons største.

I Holland Park har du friluftsteater.

I Queensway ved Bayswater har du Londons største kjøpesenter

Håper dette hjalp litt ihvertfall!

Skrevet

Takk for tipsene. Har vært noen av stedene du skrev om, men noen nye skal prøves.

Finnes det faktisk folk som ikke går over broa i Camden? :-? Utrolig morsomt sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...