Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg kjøpe jeans!!!! :)

Er ute etter rette, mørke bukser.

Jeg bruker ca 28 i livet.

Vil noen komme med tips på buksemodeller?

Kanske Replay har fine? Eller Fornaria?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Hvis du er ute etter svarte, er Levi's 571 Slim ganske fin. Jeg kjøpte akkurat kullsvarte drainpipes hos Vero Moda/Only, og er kjempefornøyd med dem.

Ellers er Diesel Liv ganske fin i den helt mørkeblå, hvis den passer deg i livet.

Gjest Deception
Skrevet

Fornarina Bayley er forresten fin, hvis du takler klaffer på lommene (forstørrer rumpa). Men den er ikke helt mørk...

Skrevet
Fornarina Bayley er forresten fin, hvis du takler klaffer på lommene (forstørrer rumpa). Men den er ikke helt mørk...

Takk for tipset, men jeg tror ikke jeg vil ha klaffer på lommene...

Skrevet
Hvis du er ute etter svarte, er Levi's 571 Slim ganske fin.

Denne er faktisk veldig fin. Jeg har kjøpt den og er superfornøyd. Liker at den er så mørk blå.. blir sånn høst-jeans...

Gjest Deception
Skrevet
Denne er faktisk veldig fin. Jeg har kjøpt den og er superfornøyd. Liker at den er så mørk blå.. blir sånn høst-jeans...

Klarte du å få riktig størrelse? Jeg opplevde nemlig at min utvidet seg såpass at den ble litt slapp i rumpa og på lårene, så jeg må tromle den innimellom. Jeg ville helt klart kjøpt en størrelse mindre, hadde jeg tenkt på det da jeg kjøpte. Men veldig behagelig bukse, helt klart. Tror den koster 899 eller så den er ikke så ublu priset, heller. Og Levi's er jo på full fart oppover igjen etter en lang periode i hengemyra.

Skrevet
Klarte du å få riktig størrelse? Jeg opplevde nemlig at min utvidet seg såpass at den ble litt slapp i rumpa og på lårene, så jeg må tromle den innimellom. Jeg ville helt klart kjøpt en størrelse mindre, hadde jeg tenkt på det da jeg kjøpte. Men veldig behagelig bukse, helt klart. Tror den koster 899 eller så den er ikke så ublu priset, heller. Og Levi's er jo på full fart oppover igjen etter en lang periode i hengemyra.

Jeg kjøpte min veeldig trang. Fordi jeg vet at Levis har en tendes til å bli vide etter hvert.. Irriterende. Den passer meg godt altså men jeg merker at den blir videre. Tåler bare maks etpar dagers bruk og så må den i vask igjen. Har etpar andre Levis bukser også. Og de blir store etterhvert... veldig dumt!

Skrevet

Hvis du vil ha litt rimeligere bukser så har de mørke jeans på Only med rette ben til 499,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...