animelona Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt t-skjorte til katt? Finnes det noen norske nettbutikken som selger det?
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Jeg håper ikke det... Katten din vil nok helst slippe å ha t-skjorte på!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 -Og hvorfor i huleste heiteste skulle noen ønske å iføre en katt T-skjorte?????????????
animelona Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2006 Hmmm... Fant en hjemmeside med t-skjorter til hunder og tenkte at det måtte finnes noe sånt til katter også, men det er ikke sikkert at pus ville like å gå med det nei... Hadde bare vært moro å se om det fantes noe slikt!
Gjest Pusemamma Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Hva i alle dager ska du kle katten for?? Husk det at du kan ikke håndtere en katt som en hund. Generelt og kle på dyr ser jeg på som dyremishandling!
animelona Skrevet 26. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2006 Hva i alle dager ska du kle katten for?? Husk det at du kan ikke håndtere en katt som en hund. Generelt og kle på dyr ser jeg på som dyremishandling! ← herregud, hadde aldri kledd på ho dersom ho gjorde motstand eller prøvde å vrenge det av seg! Ville da aldri finne på å mishandle pusen min... Ville faktisk bare vite om det fantes noe sånt som katte-t-skjorter... Ville jo fort funnet ut om det var noen suksess eller ei...
juliannae Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Snakk om personangrep da. Hun lurte bare på om det var noen som visste om det fantes t shorter til katter. Svaret er vel da nei eller ja og eventuelt hvor
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Jeg tror ikke du finner t-skjorte eller andre klær til katter (kun til små hunder). Jeg tror nok heller ikke katten din hadde satt særlig pris på å ha den på, min måtte gå med en slags t-skjorte etter en mageoperasjon, og hun hatet det. Klarte ikke å bevege seg i det hele tatt, men da vi tok den av var hun helt fin.
Gjest Kitten Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Det kan jo tenkes du finner noen hundeklær som kan passe, men jeg har aldri sett egne klær for katter. Er bare nødt til å legge til at jeg synes det er greit med klær til dyr KUN hvis det er nødvendig. Altså; Sphynkx er vel det eneste katteslaget jeg kan tenke meg, som jeg synes det er greit til.
Gjest Pusemamma Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Dette er ikke et personangrep, bare konstantere på generelt grunnlag min egen mening!
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Snakk om personangrep da. Hun lurte bare på om det var noen som visste om det fantes t shorter til katter. Svaret er vel da nei eller ja og eventuelt hvor ← Jeg er enig i at man slettes ikke trenger å svare animelona på en frekk eller hard måte, men samtidig synes jeg absolutt det må være lov å oppfordre henne om ikke å kle på pusen sin! Det er vel ikke så mange ja/nei-spørsmål på KG som kun får et ja eller et nei, og det er nettopp slik et forum bør være, synes nå jeg.
Gjest squeeky Skrevet 29. september 2006 #12 Skrevet 29. september 2006 Men herlighet da...angripe mennesker på den måten! Det må da gå an å svare ordentlig... Ikke kle på katten din, iallefall når den er ute(kan henge seg fast i ting, trær f.eks), MEN om du bare skal ha den på for å ha det litt morro(ta noen artige bilder eller noe) så ser jeg ikke skaden i det.... Har ikke sett egene T-skjorter til katter, men det finnes jo litt for små hunder, kanskje du kan finne noe der?
Tabris Skrevet 29. september 2006 #13 Skrevet 29. september 2006 Jeg vil også gjerne oppfordre på det sterkeste om ikke å kle på hverken hunder eller katter (eller evt. andre dyr) hvis det ikke er nødvendig. For meg viser det mangel på respekt for dyrets egenart og personlig egoisme når vi skal påføre dyret denslags for vår egen underholdnings del.
Gjest gjesta Skrevet 29. september 2006 #14 Skrevet 29. september 2006 Ikke kle på katten din, iallefall når den er ute(kan henge seg fast i ting, trær f.eks), MEN om du bare skal ha den på for å ha det litt morro(ta noen artige bilder eller noe) så ser jeg ikke skaden i det.... Det er fremdeles ikke moro for katten, selv om den ikke er påkledd lenge om gangen. Jeg så hvor frustrerte og hemmet pusejentene mine var da de måtte bruke body etter kastrering, og ville aldri tredd på dem noe for moro skyld. Jeg ser på det som utrolig viktig at pusene skal kunne stole 100 % på meg, og det innebærer å ikke utsette dem for unødig ubehag, kortvarig eller ei. Igjen, dette er ikke ment som dissing av deg, animelona!
MiniMjau Skrevet 29. september 2006 #15 Skrevet 29. september 2006 må jo få lov å mene noe om katte-tskjorter??! katter vil IKKE ha klær på seg. bruk pengene og kjøp klær til deg selv heller. evt spar pengene til vetrinærutgifter og kattemat.
Gjest squeeky Skrevet 29. september 2006 #16 Skrevet 29. september 2006 Har ikke sagt at du ikke kan mene noe om det jeg...men det må da gå an å svare på en skikkelig måte? Noen katter trenger faktisk litt klær..nakenkatter f.eks....
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #17 Skrevet 29. september 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt t-skjorte til katt? Finnes det noen norske nettbutikken som selger det? ← ja, det må man bare ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Katten har vel mast om det? har du tenkt at du kan drepe dyret ditt? setter seg fast, kan kveles om den er riktig uheldig. dessuten har katten pels. merkelig at folk skal kle på dyra sine når de har pels. Har dere behov for småtøy, så skaff dere barn
Gjest squeeky Skrevet 29. september 2006 #18 Skrevet 29. september 2006 Tviler på at hun har tenkt å la den gå ute med t-skjorte på
Gjest Kitten Skrevet 30. september 2006 #19 Skrevet 30. september 2006 merkelig at folk skal kle på dyra sine når de har pels. Har dere behov for småtøy, så skaff dere barn ← Noen korthårede hunderaser trenger varmedekken selv om de har pels... Bikkja mi holdt på å fryse i hjel da hun måtte ligge ute i gresset om kvelden, i sommer! Jeg kunne aldri tenke meg å ta på klær hvis ikke det er nødvendig; men denne MÅ ha det, selv om hun har litt pels...
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #20 Skrevet 1. oktober 2006 Tror hunder har et veldig mye mer avslappet forhold til det å bli påkledd enn katter, og dermed er vel kanskje ikke katte-klær så poppis og lett å få tak i. Husker når katten min ble kastrert og måtte gå rundt med en sånn trakt/tubeting (hva det nå kalles) rundt hodet slik at hun ikke skulle bite opp bandasjene og stingene. Hele personligheten hennes endret seg, hun satt bare i hjørner og stirret i bakken og lagde rare lyder. Med en gang vi tok av dingsen (under oppsyn såklart), ble hun seg selv igjen. Det endte jo opp med at jeg hadde henne på fanget og under oppsyn hele dagen, for jeg hadde ikke hjerte til å tvinge på henne dingsen igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå