Gjest "uskyldig" Skrevet 26. september 2006 #1 Skrevet 26. september 2006 Etter mange år der jeg ikke har tenkt på sex.... har jeg nå truffet drømmemannen. Men føler meg nesten som en nybegynner på enkelte områder, fordi det er så lenge siden jeg har tenkt på denne måten. Har ingen problemer i sengen eller sånn, men jeg har lyst til å sende litt frekke meldinger (sms/msn) og si hva jeg har lyst til å gjøre med ham senere. Dette har jeg tydeligvis noen sperrer mot, mest flauhet tror jeg. Slik at jeg ikke finner ord / føler det jeg sier er dumt.... selv om jeg vet at han ikke ville syns det. Noen som har noen tips slik at jeg kan komme igang.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Kan du ikke bare skrive det du har lyst til å gjøre, og hva du vil han skal gjøre med deg? Hvis du skal skrive noe annet enn det du har lyst til, så er det jo bedre å la være?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg skrev dette til kjæresten min som jeg skal overnatte hos til helgen. Lyst å suge deg i morgen eller alt mulig annet. Kan nesten love han tenker på deg hele dagen da!!! Hva med f.eks. at du har lyst å knulle i kveld GO FOR IT!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå