Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har en guttevenn som jeg har store problemer med. For det første er han ikke akkurat stygg, han har bra stil, de liker samme musikk, filmer, kan sitte oppe halve natta og snakke sammen og drikke vin. De går på teater, kunstutstillinger, resturanter etc. De klemmer hverandre og de nusser og jeg blir bare mer og mer grønn

hva skal jeg gjøre?

gutt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er problematisk at hun har en guttevenn. For de kan være bare venner, det er helt mulig.

Men hvis det plager DEG at de nusser og sånt, synes jeg du skal snakke med henne. Si at det er helt fint at de er venner, du skjønner at det er det de er, men at akkurat det blir litt i overkant intimt og at du føler deg utrygg på grunn av det?

Skrevet

Hvis hun kjente ham før dere ble sammen, og de inviterer deg med på laget, kan jeg ikke se problemet.

Hvis de helst ikke vil ha deg med, ville jeg ikke likt det.

En klem er ok, nussing/småkyssing er det ikke, i min verden.

Skrevet

Jeg har en guttevenn som min samboer har møtt mange ganger, vi er ofte sammen alle tre, noen ganger bare min venn og jeg men vi KYSSER ikke! Og klem er kun når vi går fra hverandre sent på kvelden med sambo og vi har hatt en hyggelig kveld alle sammen. For meg er det ikke naturlig å kysse en annen selv om det bare er vennen min, men jeg er kanskje "gammeldags" over 30 til og med :o)

Sambo har også en venninne som jeg av og til ikke setter så stor pris på, men jeg visste om henne før vi ble sammen og han skjuler ingenting om henne for meg føler jeg. Jeg vet de prater om ting jeg ikke får greie på og det må jeg bare godta. Jeg håper og tror ikke de heller kysser eller klemmer annet enn en klem evt ved hilsen.

Si fra at det plager deg, hun bør skjønne det.

Skrevet

Det høres ut som sånn forhold man har med en homofil venn jo!!

Skrevet

Nussing ville jeg kanskje ikke likt, men resten er ok. Hun ser vel på ham som en bestevenninne omtrent ;) Jeg har også en slik kamerat, og han kunne like gjerne vært en lesbisk venninne. Jeg er ofte sammen med ham alene, akkurat som med bestisen og slikt. Jeg kan skjønne at du blir litt sjalu, men mener du ikke skal prøve å "Nekte" henne å være med ham, eller gjøre livet surt for henne, for det er -ditt- problem. Du kan jo spørre på en vennlig måte om det med nussingen, dog.. Du kan jo også si at du er litt sjalu, men på en grei måte, så hun ikke fyker opp i harme, så kanskje hun anstrenger seg litt for å vise deg at de bare er venner og at han ikke først og fremst er en Mann i henne øyne. ( Men er helt klar over at det kan være kjipt for deg :klem: , hadde helt sikkert følt litt det samme hvis typen fant seg en Drømmedame til venninne)

Skrevet

Du kjenner sikkert en jente du er ganske god venn med fra tidligere du også ;) Du kunne ta opp kontakkten med henne, gå på kino, kunstutstillinger, sitte oppe halve natta å bare prate å kose dere. Være skikkelig gode venner!

Se hva dama de sier da ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke likt det hvis situasjonen var motsatt.

Kan ikke du ta henne med på kunstutstilling da? Gjør dere noe sånt sammen? :)

Skrevet

Halloen folkens. Hadde det vært ei jente som skrev inn her med samme problemstilling så hadde dere reagert som kinaputter hele gjengen!

NEI, det er ikke greit å klemme og nusse på noen andre når man er i et forhold! Kan ikke se for meg noen situasjon der det skulle være greit. Må da holde å klemme og nusse på sin egen kjæreste?

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Hei,

Det hadde jeg ikke akseptert! Har dårlig erfaring der i gården... Min kone hadde en venn eller såkalt venn, det forholdet utviklet seg i gal retning. Med flørting og til sist sex. Hun bedydret hele tiden at det kun var en venn, og at de ikke flørtet eller at hun var forelsket. Men historien viste til slutt noe annet, jeg hadde forlangt klare grenser. Og det er greit med en klem, men kyss og nuss det er over streken mener jeg.

Lykke til

Skrevet

Jeg synes ikke det hadde vært akseptabelt..

Ihvertfall ikke kyssing og nussing! Litt tvilsom til klemming og.. spørs jo hvor mye og ofte.. en liten hadet-klem er jo greit, men utstrakt holde-hverandre-klem er ikke bra!

Selvfølgelig må det være greit å ha venner av det andre kjønn! Men det er noe med mengden på hvor mye tid man tilbringer sammen og.. Hvis det er sånn at man _alltid_ skal være med denne andre vennen så ville jeg vært litt skeptisk.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg hadde vært veldig skeptisk i alle fall! Å kysse andre er ikke greit! Og blir det for mye klemming syns jeg ikke det er greit heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...